Адміністративна колегія Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України порушила справу проти Полтавської філії ПАТ «Укртелеком» за ознаками зловживання монопольним становищем на ринку.
Як встановило Відділення за результатами розгляду заяви, Полтавська філія ПАТ «Укртелеком» з 31 жовтня 2015 року не вжила заходів щодо відновлення послуги фіксованого телефонного зв’язку заявнику, хоча, згідно Договору на надання послуг телефонного зв’язку підприємство зв’язку зобов’язано було забезпечити безперебійну роботу телефонного зв’язку та вжити заходи по усуненню пошкодження в термін відповідно до діючих норм, а в разі не усунення пошкоджень та порушенням контрольного терміну (5 діб з моменту звернення Споживача до Підприємства зв’язку) абонементна плата за весь час пошкодження не повинна була нараховуватись. Крім того, підприємство зв’язку повинно сплатити штраф шляхом перерахування абонементної плати в розмірі 25% добової абонементної плати за кожну добу перевищення контрольного терміну, але не більше як за три місяці.
Таким чином, відповідальність за ненадання або неналежне надання послуг місцевого телефонного зв’язку споживачам покладається на підприємство, що надає такі послуги. А тому нездійснення заходів Полтавською філією ПАТ «Укртелеком» щодо відновлення роботи міського телефонного номеру може призвести до ущемлення прав споживачів, зокрема права заявника на користування послугою місцевого телефонного зв’язку, що відповідно до вимог чинного законодавства та положень Договору повинна надаватись безперебійно.
Розслідування у справі триває.