Адміністративна колегія Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України оштрафувала ТОВ «Брусилівський маслозавод» (Житомирська область) на 20 тис. грн. за поширення інформації, що вводить в оману.
Як встановило Відділення, Маслозавод поширював неправдиві відомості щодо споживчих властивостей товару, а саме: розміщенні на упаковці масла солодковершкового «Екстра» 82,5% жиру 1/200г торгової марки «Поліська сироварня», при його реалізації в магазині дочірного підприємства «Фуршет» (м. Кременчук), інформації щодо відповідності даного продукту ДСТУ 4399:2005 при заниженому вмісті жиру на 6,0%.
Внаслідок таких дій, Товариство може отримати неправомірні переваги від продажу такого товару не завдяки власним досягненням, що є однією із ознак економічної конкуренції, а шляхом поширення неправдивих відомостей щодо споживчих властивостей товару, тобто підприємство може отримати неправомірні переваги у конкуренції порівняно з іншими суб’єктами господарювання, які діють на відповідному ринку і дотримуються вимог законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, та продукція яких присутня у торговельних мережах ДП «Фуршет».
ТОВ «Брусилівський маслозавод» в ході розгляду справи повідомило територіальне відділення про визнання порушення конкурентного законодавства та його припинення.