Код державного органу |
22630473 |
Найменування державного органу |
Харківське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України |
Місцезнаходження державного органу |
м. Харків, площа Свободи, 5, будинок "Держпром", 6 під'їзд, 1 поверх, 42 кабінет |
Область |
Харківська |
Регiон |
м.Харкiв |
Вид посади(керівна/спеціаліст) |
головний спеціаліст |
Категорія |
В |
Найменування структурного підрозділу |
Сектор бухгалтерського обліку та фінансового планування у Харківському обласному територіальному відділенні Антимонопольного комітету України |
Дата публікації |
22.11.2018 |
Кінцевий термін прийняття документів |
06.12.2018 |
Основні вимоги до кандидатів |
|
Контактний телефон (із зазначенням міжміського коду) |
(057) 705-00-71 |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Харківського обласного
територіального відділення
Антимонопольного комітету України
від 22.11.2018 № 91-к
УМОВИ проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії "В" – головного
спеціаліста сектору бухгалтерського обліку та фінансового планування
у Харківському обласному територіальному відділенні Антимонопольного комітету України
Загальні умови |
||
Посадові обов'язки |
Основні обов'язки та повноваження головного спеціаліста сектору бухгалтерського обліку та фінансового планування: ведення касових операцій згідно встановлених правил. Складання касових звітів, витяг і реєстрація прибуткових та видаткових ордерів. Облік цільових надходжень грошових коштів на рахунки відділення, реєстрація усіх платіжних відомостей на перерахування грошових коштів; забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів, приймати участь у інвентаризації товарно-матеріальних цінностей; оформлення заявок, листів, договорів на придбання матеріальних цінностей та виконання робіт з прибирання приміщень; забезпечення зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів; проведення синтетичного та аналітичного обліку по балансових рахунках: 321; 321/1; 326; 641, 650, 652, 661, 331, 666; виписка довіреностей з відміткою у книзі обліку; видавання працівникам відділення розрахункових листків щодо нарахованої заробітної плати за поточний місяць; за дорученням завідувача сектору забезпечує своєчасне надання інформації до податкових, та інших органів району, міста, області; бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів; бере участь у роботі з документами, які мають обмежений доступ; виконує інші доручення керівництва відділенням та завідувача сектору. Забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів, приймати участь у інвентаризації товарно-матеріальних цінностей; оформлення заявок, листів, договорів на придбання матеріальних цінностей та виконання робіт з прибирання приміщень; забезпечення зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 4800 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково |
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1. Копія паспорта громадянина України. 2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246) (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2017 року № 648) (зі змінами), до якої додається резюме у довільній формі. 3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», згода на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. 4. Копія (копії) документа (документів) про освіту. 5. Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою. 6. Заповнена особова картка встановленого зразка. 7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції). 8. Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою згідно з додатком 3 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246, у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2017 року № 648 (зі змінами), про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування. При подачі копій документів для участі у конкурсі при собі мати оригінали цих документів. Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному веб-сайті Національного агентства України з питань державної служби. Документи приймаються за адресою: 61022, м. Харків, площа Свободи, 5, Держпром, 6 під`їзд, 1 поверх, кімната № 42. |
|
Місце, час та дата початку проведення конкурсу |
м. Харків, пл. Свободи, 5, Держпром, 6 під’їзд, 1 поверх, каб. 41 о 10 год. 00 хв. 12 грудня 2018 року |
|
Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Роговенко Ольга Андріївна, тел. (057) 705 00 71 Email: khr@amcu.gov.ua
|
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
вища освіта не нижче молодшого бакалавра, бакалавра в галузі фінансів |
2. |
Досвід роботи |
не потребує |
3. |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Уміння працювати з комп’ютером |
рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення АФІНА, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет |
2. |
|
аналітичні здібності, здатність концентруватись на деталях, оперативність, вміння аргументовано доводити власну точку зору, уміння працювати в команді |
3. |
ініціативність, дисциплінованість, тактовність, готовність допомогти, відповідальність, неупередженість |
|
Професійні знання |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Знання законодавства |
Знання: - Конституції України; - Закону України "Про державну службу"; - Закону України "Про запобігання корупції" |
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов'язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Знати закони, інші акти законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правові акти Національного банку, національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі, нормативно - правові акти Мінфіну щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади щодо галузевих особливостей застосування національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також основи технології виробництва продукції, порядок оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та порядок проведення розрахунків, порядок приймання, передачі товарно-матеріальних та інших цінностей, зберігання і витрачання коштів, правила проведення та оформлення результатів інвентаризації активів і зобов'язань. |