Рекомендовано - Малому приватному підприємству «Лілія» припинити дії, що містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції із встановлення економічно необґрунтованої ціни на скраплений газ у якості моторного пального на АГЗС у м. Дзержинськ на рівні вищому, ніж на інших регіональних ринках, за рахунок підвищення рівня торгівельних надбавок, в той час коли оптово-закупівельні ціни на скраплений газ знижувались, містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 2 статті 50 та визначеного пунктом 1 частини 2 статті 13 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку, шляхом встановлення таких цін реалізації товару, які неможливо було б встановити за умов існування значної конкуренції на ринку.
Рекомендовано - СО «Слов’янська ТЕС» ПАТ «Донбасенерго» припинити дії, що містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, що полягають у застосуванні у правовідносинах із споживачами договорів «Про надання послуг з централізованого постачання холодної води і водовідведення» (мова оригіналу), положення яких не відповідають Типовому договору, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення».