Розпорядженням адміністративної колегії Луганського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (надалі – Відділення) від 28.07.2017 р.№27-рп/к, у зв’язку з наявністю у діях товариства з обмеженою відповідальністю «Л-ГРИФ» (ідентифікаційний код 34019941) та фізичної особи-підприємця Мовчан Людмили Віталіївни (ідентифікаційний код 2544011389) під час участі у процедурі закупівель, проведеної філією «Петрівська лікарня Станично-Луганського РТМО» на закупівлю продуктів харчування (оголошення ID: UA-2016-09-14-000530-c), ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, було розпочато розгляд справи №22 (надалі – Справа).
Листом від 28.07.2017 р. №04-10/499 розпорядження було надіслано фізичній особі-підприємцю Мовчан Людмилі Віталіївні.
Листом від 28.07.2017 р. №04-10/500 розпорядження було надіслано товариству з обмеженою відповідальністю «Л-ГРИФ».
У ході розгляду Справи встановлено наступне.
Управління Служби безпеки України в Луганській області листом від 08.02.2017№63/25/3010 повідомило Відділення про можливе порушення законодавства про захист економічної конкуренції з боку товариства з обмеженою відповідальністю «Л-ГРИФ» і фізичної особи-підприємця Мовчан Людмили Вікторівни під час участі у процедурі закупівлі продуктів харчування, проведеної філією «Петрівська лікарня Станично-Луганського РТМО» (далі – Замовник), проведеної за допомогою веб-порталу «Рrozorro» (оголошення ID: UA-2016-09-14-000530-c), (далі – Закупівля).
За результатами аналізу процедури Закупівлі, встановлено наступне.
Згідно інформації, розміщеній на веб-порталі «PROZORRO», Замовником у вересні 2016 року проведено процедуру закупівлі продуктів харчування (42 лоти), ДК 021:2015: 15800000-6 — Продукти харчування різні, (оголошення ID: UA-2016-09-14-000530-c).
Відповідно до інформації, отриманої через систему електронних закупівель «PROZORRO» встановлено, що закупівлю Замовником оголошено 14.09.2016 р., очікувана вартість 130 882,00 грн. (з ПДВ), кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18:00 год. 21.09.2016 року. Аукціон відбувся 22.09.2016 року.
Для участі у процедурі Закупівлі пропозиції подали:
1) товариство з обмеженою відповідальністю «Л-ГРИФ» (далі – ТОВ «Л-ГРИФ»);
2) фізична особа-підприємець Мовчан Людмила Віталіївна (далі – ФОП Мовчан Л.В.).
Первинні пропозиції учасників Закупівлі склали:
- ТОВ «Л-ГРИФ» - 130 882,00 грн. (з ПДВ);
- ФОП Мовчан Л.В. – 127 242,00 грн. (з ПДВ).
Згідно рішення комісії про розгляд результатів електронних закупівель від 26.09.2016 р. б/н, переможцем визнано ФОП Мовчан Л.В. з ціновою пропозицією 127 242,00 грн.
Згідно інформації, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань, ТОВ «Л-ГРИФ» зареєстровано Виконавчим комітетом Луганської міської ради 30.01.2006 р. за №13821020000007613, ідентифікаційний код – 34019941, місцезнаходження: 91480, Луганська область, Новоайдарський район, місто Щастя, вулиця Гагаріна, будинок 1 к/1. Основним видом діяльності ТОВ «Л-ГРИФ» є 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель, керівником і підписантом ТОВ «Л-ГРИФ» є Мовчан Людмила Віталіївна, статутний капітал35 000,00 грн.
Згідно інформації, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань, ФОП Мовчан Л.В. зареєстровано Станично-Луганською районною державною адміністрацією 30.09.2009 р., за №23760000000002139, місце проживання: 93613, Луганська область, Станично-Луганський район, селище міського типу Петропавлівка, вулиця Комінтерна, будинок 74 Г. Основним видом діяльності ФОП Мовчан Л.В. є 46.90 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами.
Ідентифікаційний номер ФОП Мовчан Л.В. згідно свідоцтва про державну реєстрацію – 2544011389.
У розумінні абзацу дванадцятого статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» ТОВ «Л-ГРИФ» і ФОП Мовчан Л.В. є суб’єктами господарювання.
Одним з основних завдань Антимонопольного комітету України є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики в частині здійснення контролю щодо створення конкурентного середовища та захисту конкуренції у сфері державних закупівель.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується, зокрема, до замовників, за умови, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена ч. 1 ст. 2 цього Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
ТОВ «Л-ГРИФ» і ФОП Мовчан Л.В. як окремі суб’єкти господарювання, які мають на меті одержання прибутку, під час участі у процедурі Закупівлі, мають діяти самостійно з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання завдяки власним досягненням.
Дотримання учасниками публічної закупівлі принципу змагальності та присутності конкуренції між ними повинно бути першочерговою умовою участі суб’єктів господарювання у торгах, а справжність змагання при проведенні торгів має забезпечуватись таємністю інформації, що міститься у пропозиціях конкурсних торгів учасників. Враховуючи зазначене, під час проведення публічної закупівлі, пропозиція, що перемогла, повинна містити конкурентні та заздалегідь невідомі іншим учасникам умови.
Разом з тим аналіз дій ТОВ «Л-ГРИФ» і ФОП Мовчан Л.В., які стосуються проведення процедури Закупівлі, свідчить про наявність ознак узгодженої поведінки цими суб’єктами господарювання під час участі у процедурі Закупівлі.
1. Відповідно до інформації, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань, засновниками і кінцевими бенефеціарними власниками ТОВ «Л-ГРИФ» є:
- Мовчан Людмила Віталіївна, індекс 93613, Луганська обл., Станично-Луганський район, селище міського типу Петропавлівка, вулиця Комінтерна, будинок 74 Г, паспорт ЕК 555725;
- Мовчан Олександр Миколайович, індекс 93613, Луганська обл., Станично-Луганський район, селище міського типу Петропавлівка, вулиця Комінтерна, будинок 74 Г.
При цьому керівником і підписантом ТОВ «Л-ГРИФ» є Мовчан Людмила Віталіївна.
Відповідно до інформації, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань, другий учасник процедури Закупівлі - ФОП Мовчан Людмила Віталіївна проживає за адресою: 93613, Луганська обл., Станично-Луганський район, селище міського типу Петропавлівка, вулиця Комінтерна, будинок 74 Г.
У додатках до листа б/д б/н (вхідний №03-10/794 від 08.09.2017 р.) ФОП Мовчан Л.В. надала Відділенню копію паспорта ЕК 555725.
Оскільки серія і номер паспорту є унікальними і не можуть повторюватись у різних осіб, Мовчан Л.В., яка є засновником, кінцевим бенефеціарним власником, керівником і підписантом ТОВ «Л-ГРИФ» та ФОП Мовчан Л.В. є однією і тою самою особою.
Крім того, у листі б/д б/н (вхідний №03-10/794 від 08.09.2017 р.) ФОП Мовчан Л.В. підтвердила Відділенню, що вона і Мовчан О.М. є подружжям.
Отже, є всі підстави вважати, що ТОВ «Л-ГРИФ» і ФОП Мовчан Л.В. є пов’язаними особами у розумінні статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки:
- Мовчан Л.В. і Мовчан О.М. є подружжям;
- Мовчан Людмила Віталіївна, яка одночасно є приватним підприємцем та засновником, кінцевим бенефеціарним власником, керівником і підписантом ТОВ «Л-ГРИФ» має можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність ТОВ «Л-ГРИФ», зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування активами чи їх значною часткою.
Пов’язаність осіб ТОВ «Л-ГРИФ» і ФОП Мовчан Л.В. може свідчити про обізнаність дій та виключає існування конкурентної поведінки між цими суб’єктами господарювання.
2. Відповідно до інформації, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань щодо ТОВ «Л-ГРИФ», номерами телефону для здійснення зв'язку з юридичною особою є: 0642960003, 0507595795.
Відповідно до інформації, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань щодо ФОП Мовчан Л.В. номером телефону для здійснення зв'язку з фізичною особою-підприємцем є: 0507595795.
Використання у господарській діяльності ТОВ «Л-ГРИФ» і ФОП Мовчан Л.В. спільного номера телефону може свідчити про обізнаність дій та виключає існування конкурентної поведінки між цими суб’єктами господарювання.
3. Відділення звернулось до ДП «ПРОЗОРРО» з вимогою від 24.02.2017 р. №03-45/18 надати інформацію щодо авторизованих електронних майданчиків, з яких учасники здійснювали дії, пов’язані з участю у Закупівлі.
ДП «ПРОЗОРРО» листом від 09.03.2017 №206/769/07 надало необхідну інформацію, відповідно до якої ТОВ «Л-ГРИФ» завантажило початкові пропозиції з авторизованого електронного майданчика ПриватМаркет (ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»), а ФОП Мовчан Л.В. – з електронного майданчика Держзакупівлі.Онлайн (ТОВ «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН»).
Відділення звернулось до ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» з вимогою від 04.04.2017№04-45/37 та до ТОВ «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН» з вимогою від 04.04.2017 №04-45/36 надати інформацію, зокрема, щодо реєстраційних даних та ІР-адрес, з яких учасники Закупівлі подавали свої тендерні пропозиції.
ТОВ «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН» листом №200417/1 від 20.04.2017 р. повідомило Відділення, в тому числі щодо реєстраційних даних ФОП Мовчан Л.В., див. Таблицю 1:
Таблиця 1
Назва компанії українською мовою | ФОП Мовчан Людмила Віталіївна |
Код за ЄДРПОУ | 2544011389 |
Контактна особа українською мовою | Мовчан Людмила Віталіївна |
Телефон | 38 050 759 57 95 |
Логін, пошта | ooo-es@list.ru |
За інформацією, наданою Відділенню ТОВ «Держзакупівлі.Онлайн» у вищезазначеному листі, ФОП Мовчан Л.В. заходила на майданчик з ip-адреси 46.200.254.36.
ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» листами від 25.04.2017 №Э.DOG_POD/3-54091БТта від 30.05.2017 № Е.30.0.0.0/4-66470 БТ повідомило Відділення, в тому числі щодо реєстраційних даних ТОВ «Л-ГРИФ», див. Таблицю 2:
Таблиця 2
Назва компанії українською мовою | ТОВ «Л-ГРИФ» |
Код за ЄДРПОУ | 34019941 |
Контактна особа українською мовою | Мовчан Олександр Миколайович |
Телефон | 38 050 936 14 12 |
Логін, пошта | ooo-es@list.ru |
За інформацією, наданою Відділенню ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК», ТОВ «Л-ГРИФ» заходило на майданчик з ip-адреси 46.200.254.36.
Отже, ТОВ «Л-ГРИФ» і ФОП Мовчан Л.В. при реєстрації на авторизованих електронних майданчиках зазначили однакову адресу електронної поштової скриньки ooo-es@list.ru. Використання «Л-ГРИФ» і ФОП Мовчан Л.В. однієї поштової скриньки може свідчити про обізнаність дій та виключає існування конкурентної поведінки між цими суб’єктами господарювання.
4. З метою з’ясування кому у вищезазначені дати надавались послуги з доступу до мережі Інтернет з ip-адреси 46.200.254.36, Відділенням до ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ» було надіслано вимогу №01-45/92 від 12.06.2018 р.
ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ» листом від 22.06.2018 №1068-вих-80D731-80D922 повідомило відділення, що доступ до мережі Інтернет з ip-адреси 46.200.254.36 надавався абоненту Мовчан Людмилі Віталіївні (Луганська область, Станично-Луганський район,смт. Петропавлівка, вул. Слов’янська, буд. 74-Г).
Довідково* згідно рішення Петрівської селищної ради Станично-Луганського району Луганської області від 06.10.2015 №37/5 «Про перейменування вулиць, площ, провулків населених пунктів селищної ради – смт. Петрівка, с. Войтове» вул. Комінтерна смт. Петрівка перейменовано у вул. Слов’янську.
Листом від б/д б/н (вхідний №03-10/794 від 08.09.2017 р.) ФОП Мовчан Л.В. повідомила Відділення, що документи для участі в процедурі Закупівлі готував і завантажував її чоловік, Мовчан О.М.
Слід зазначити, що Мовчан О.М. разом з Мовчан Л.В. є засновниками і кінцевими бенефеціарними власниками ТОВ «Л-ГРИФ», Мовчан Л.В. є керівником і підписантом ТОВ «Л-ГРИФ», Мовчан О.М. і Мовчан Л.В. є подружжям.
Отже, той факт, що документи для участі в процедурі Закупівлі готувала і завантажувала одна особа – Мовчан О.М., може свідчити про обізнаність дій та виключає існування конкурентної поведінки між цими суб’єктами господарювання.
5. Відповідно до інформації, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань щодо ФОП Мовчан Л.В., видами діяльності цього суб’єкта господарювання є: 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами, 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах.
Відповідно до інформації, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань щодо ТОВ «Л-ГРИФ», видами діяльності цього суб’єкта господарювання є: 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, 43.39 Інші роботи із завершення будівництва,43.91 Покрівельні роботи, 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н. в. і. у.,49.41 Вантажний автомобільний транспорт, 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель (основний вид).
Листом б/д б/н (вхідний №03-10/793 від 08.09.2017 р.) ТОВ «Л-ГРИФ» повідомило Відділення, що воно не має дозволу на торгівлю продуктами харчування.
Отже, той факт, що ТОВ «Л-ГРИФ» подаючи пропозиції для у участі у Закупівлі і не маючи дозволу на здійснення торгівлі продуктами харчування може свідчити про те, що воно було «технічним» учасником і подало пропозиції з метою забезпечення перемоги іншому учаснику ФОП Мовчан Л.В., уникаючи конкурентної боротьби підчас проведення закупівлі та спотворюючи такими діями результат торгів.
6. Різниця (3 640,00 грн.) між ціновими пропозиціями ТОВ «Л-ГРИФ»(130 882,00 грн. з ПДВ) і ФОП Мовчан Л.В. (127 242,00 грн з ПДВ) є незначною ( і складає 2,86 %).
Враховуючи те, що ТОВ «Л-ГРИФ» на момент подання цінових пропозицій не мало досвіду виконання аналогічних договорів, предметом яких є продукти харчування, вищезазначені особливості при формуванні цінової пропозиції, не є природними і не можуть виникнути випадково при формуванні цін. Наведені обставини виключають можливість того, що запропоновані цінові пропозиції учасників готувались кожним з них окремо та без обміну інформації між ними і може бути свідченням того, що під час підготовки цінових пропозицій між ТОВ «Л-ГРИФ» і ФОП Мовчан Л.В. відбувався обмін інформацією або цінові пропозиції готувались учасниками погоджено. Отже, учасники були обізнані щодо цінових пропозицій один одного, що може свідчити про те, що під час участі у процедурі Закупівлі учасники не змагались між собою, а діяли узгоджено, з метою забезпечення перемоги ФОП Мовчан Л.В.
Крім того слід зазначити, що ТОВ «Л-ГРИФ» для участі у процедурі Закупівлі встановило цінову пропозицію у розмірі 130 882,00 грн., яка дорівнює очікуваній Замовником вартості закупівлі, і протягом аукціону не намагалось її знизити.
7. Замовником було встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій18:00 год. 21.09.2016 р.
Згідно реєстру отриманих тендерних пропозицій ТОВ «Л-ГРИФ» свою пропозицію надало о 23:16 20.09.2016 р., а ФОП Мовчан Л.В. – о 15:53 21.09.2016 р., тобто у передостанній та останній день подання пропозицій, що може свідчити про те, що обидва учасники готували тендерні пропозиції в стислі терміни, хоча Замовником на це відведено 8 днів.
Згідно статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу.
Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни.
Здійснивши аналіз проведеного електронного аукціону (Таблиця 3), встановлено, що переможцем процедури Закупівлі було визнано ФОП Мовчан Л.В., тендерна пропозиція якої була найбільш економічно вигідною, із ціновою пропозицією 127 242,00 грн. з ПДВ.
Таблиця 3
Найменування учасника | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція |
ТОВ «Л-ГРИФ» | 130 882,00 грн. з ПДВ | 130 882,00 грн. з ПДВ |
ФОП Мовчан Л.В. | 127 242,00 грн. з ПДВ | 127 242,00 грн. з ПДВ. |
Проаналізувавши інформацію на офіційному електронному сайті публічних закупівель https://prozorro.gov.ua, а саме сторінку зазначеної процедури закупівлі (UA-2016-09-14-000530-c) встановлено, що протягом трьох раундів аукціону ТОВ «Л-ГРИФ» і ФОП Мовчан Л.В. не понижували початкової цінової пропозиції.
Учасник, який дійсно прагне отримати перемогу в конкурсних торгах, намагається запропонувати найбільш економічно вигідну ціну на товар, оскільки єдиним критерієм в зазначених торгах була саме ціна, то зі зниженням ціни зростає вірогідність перемоги в торгах.
Крім того, учасник який бере участь у процедурі закупівлі, для забезпечення своєї перемоги пропонував би максимально низьку ціну на товар, що відповідає принципам ефективної конкуренції на основі власних досягнень суб’єкта господарювання. Отже, той факт що ТОВ «Л-ГРИФ» і ФОП Мовчан Л.В. під час проведення аукціону не зменшували свої цінові пропозиції може свідчити про те, що ТОВ «Л-ГРИФ» не збиралося перемагати у зазначеній процедурі закупівлі, а підготувало свою пропозицію як прикриття з метою забезпечення перемоги ФОП Мовчан Л.В.
Правові та економічні засади здійснення публічних закупівель врегульовано Законом України «Про публічні закупівлі», яким зокрема користувався Замовник.
Метою вказаного Закону є створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, розвиток добросовісної конкуренції, забезпечення раціонального та ефективного використання державних коштів.
Досягти цього можна тільки завдяки створенню конкурентного середовища при виборі замовником кращої пропозиції, яка можлива лише тоді, коли вона запропонована у справжніх умовах змагальності. Погоджена поведінка між учасниками торгів усуває між ними змагальність, конкуренцію, і спотворюючи її об’єктивний результат – кращу пропозицію, порушує тим самим право замовника на отримання цієї пропозиції, на очікуваний замовником найбільший ефективний для нього результат.
У відповідності до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом добросовісної конкуренції серед учасників.
Слід зазначити, що змагальність продавців – учасників конкурентних процедур закупівель, ґрунтується на непевності щодо інших учасників та їх поведінки і зумовлює необхідність кожним з учасників пропонування кращих умов за найнижчими цінами. У випадку, коли учасники тендерів (торгів) домовляються між собою щодо умов своїх тендерних пропозицій – усувається непевність, а відтак усувається конкуренція між ними. Оскільки замовник обмежений у ході здійснення процедури публічної закупівлі лише тими пропозиціями, які подані, то у разі якщо учасники замінять конкуренцію між собою на координацію, замовник не отримує той результат, який би він мав в умовах справжньої конкуренції, тобто вибір переможця закупівлі на принципах прозорої конкурентної процедури.
Таким чином, узгодження учасниками тендерів (торгів) своїх тендерних пропозицій усуває конкуренцію та змагальність між учасниками, а отже спростовує результат, тобто об’єктивно кращу пропозицію, порушує тим самим право замовника на отримання найбільш ефективного для нього результату, який досягається у зв’язку з наявністю лише справжньої конкуренції.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про захист економічної конкуренції» узгодженими діями є, зокрема, укладення суб’єктами господарювання угод в будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб’єктів господарювання.
Відповідно до частини 1 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції.
Вчинення антиконкурентних узгоджених дій забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.
Таким чином, матеріалами справи доведено, що дії ФОП Мовчан Л.В. і ТОВ «Л-ГРИФ» під час участі у процедурі закупівлі продуктів харчування за допомогою системи електронних закупівель «Prozorro» (UA-2016-09-14-000530-c) у кількості 42 лота є порушенням, передбаченим пунктом першим статті 50 та пунктом четвертим частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Відповідно до пункту 2 статті 52 Закону України «Про захист економічної конкуренції» за порушення, передбачені пунктом 1 статті 50 цього Закону, накладаються штрафи у розмірі до десяти відсотків доходу (виручки) суб’єкта господарювання від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній звітній рік, що передував року, в якому накладається штраф. Або, відповідно до пункту 5 статті 52 цього ж Закону, якщо доходу (виручки) немає або відповідач її не надав, штраф накладається у розмірі до двадцяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до податкової декларації платника єдиного податку ФОП Мовчан Л.В., доход (виручка) ФОП Мовчан Л.В. за 2017 рік від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) склав 352460,00 грн.
Інформація стосовно доходу (виручки) ТОВ «Л-ГРИФ» від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2017 р. у Відділенні відсутня.
При визначенні розміру штрафу пропонується врахувати, що порушення вчинено відповідачами вперше.
Враховуючи викладене, керуючись статтями 7, 12-1, 14 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», пунктом 11 Положення про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 23 лютого 2001 року № 32-р, зареєстрованого в міністерстві юстиції України 30 березня 2001 року за № 291/5482, та пунктом 23 Правил розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, затверджених розпорядженням Антимонопольного комітету України від 19 квітня 1994 року № 5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 6 травня 1994 року за № 90/299 (у редакції розпорядження Антимонопольного комітету України від 29 червня 1998 року № 169-р) (із змінами),
ПРОПОНУЮ:
1. Визнати дії фізичної особи-підприємця Мовчан Людмили Віталіївни (реєстраційний номер облікової картки платника податків 2544011389) та дії товариства з обмеженою відповідальністю «Л-ГРИФ» (ідентифікаційний код 34019941) під час підготовки (оформлення документів, формування цінових пропозицій) та участі процедурі закупівлі продуктів харчування за допомогою системи електронних закупівель «Prozorro» (UA-2016-09-14-000530-c) у кількості 42 лота порушенням, передбаченим пунктом першим статті 50 та пунктом четвертим частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
2. За порушення, зазначене у пункті 1 на фізичну особу-підприємця Мовчан Людмилу Віталіївну та товариство з обмеженою відповідальністю «Л-ГРИФ» накласти штраф у розмірі згідно чинного законодавства.
Представники сторін або уповноважені особи мають змогу отримати або ознайомитися зі змістом зазначеного подання та матеріалами справи у приміщенні Луганського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України за адресою: м. Сєвєродонецьк, пр. Центральний, 12, тел. (0645) 70 3320.
Представники сторін або уповноважені особи мають право надати свої міркування, пропозиції або заперечення щодо висновків та пропозицій, викладених у поданні.
У разі надання заперечень щодо висновків і пропозицій, викладених у поданні, необхідно надати докази, які їх підтверджують.
Разом з цим, повідомляємо, що розгляд справи № 22 відбудеться 04 грудня 2018 року о 13 год. 00 хв.
Місце розгляду справи: Луганське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України, м. Сєвєродонецьк, просп. Центральний, 12, 2 поверх, к. 204.
У разі зміни дати проведення розгляду справи буде повідомлено про це додатково.