За результатами розгляду звернень мешканців міста Харкова, які надійшли на телефон гарячої лінії, щодо стягнення КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН» за послуги з перевезення пасажирів метрополітеном у розмірі 5,00 грн., в той час коли споживачі здійснили поповнення електронної картки до підвищення тарифу за послуги, встановлено, що такі дії будуть містити ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого частиною першою статті 13 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку, а саме дії, що можуть призвести до ущемлення інтересів споживачів, які були б неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку.
З метою запобігання порушенню законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій суб’єктів господарювання, на підставі пункту 15 частини першої статті 17 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» головою Харківського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України надано КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН» обов’язкові для розгляду рекомендації провести заходи, спрямовані на запобігання порушенню законодавства про захист економічної конкуренції, а саме з 29.03.2018 здійснювати перевезення пасажирів за тарифом, що діяв на момент поповнення безконтактної електронної картки.