Під час проведення дослідження ринків надання послуг, пов'язаних з приєднанням об'єктів будівництва до інженерних мереж водопостачання та водовідведення і надання комунальних послуг територіальним відділенням встановлено, що на підставі письмових звернень осіб, рішень виконавчого комітету органу місцевого самоврядування щодо права підключення об'єктів до централізованого водопостачання та водовідведення та у відповідності до статті 10 Закону України "Про природні монополії" КРАСНОГРАДСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ" виготовляє технічні умови на підключення до централізованого водопостачання та водовідведення.
Технічні умови на підключення до централізованого водопостачання та водовідведення повинні відповідати законодавству, містити достовірну інформацію та обґрунтовані вимоги до об'єктів будівництва, а також відповідати намірам заявника.
При аналізі технічних умов, виданих Підприємством для підключення до централізованого водопостачання та водовідведення для мешканців міста Красноград, встановлено, що завдяки ринковій владі Підприємство необґрунтовано включило до зазначених технічних умов вимогу щодо встановлення лічильника води певного типу.
Тоді як, лічильники води можуть бути різних типів, які відрізняються вартістю.
Тобто, Підприємство необґрунтовано включило до технічних умов вимогу щодо встановлення лічильника води певного типу, що в свою чергу може призвести до ущемлення інтересів споживачів.
Враховуючи зазначене, адміністративною колегією Харківського обласного територіального відділення наданні КРАСНОГРАДСЬКОМУ КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ "ВОДОКАНАЛ" рекомендації щодо припинення дій, які полягають у необґрунтованому включенні до технічних умов, виданих Підприємством для підключення до централізованого водопостачання та водовідведення для мешканців міста Красноград, вимоги щодо встановлення лічильника води певного типу, та містять ознаки порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених частиною першою статті 13, пунктом 2 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції" у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку послуг з видачі технічних умов на підключення до централізованого водопостачання та водовідведення, шляхом усунення з зазначених технічних умов, вимоги щодо певного типу лічильника води (засобу обліку), а також усунути причини виникнення цього порушення, умови, що йому сприяють, про що повідомити територіальне відділення у 1-місячний строк з дня отримання рекомендацій.