05 березня 2020 року адміністративною колегією Харківського ТВ АМКУ надано рекомендації:
· БАЛАКЛІЙСЬКОМУ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ
· КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «КРАСНОКУТСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ»
· КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ІЗЮМСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ»
· КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «БОРІВСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕРТАРИЗАЦІЇ»
· КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ЗМІЇВСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ, ЗЕМЛЕВПОРЯДКУВАННЯ, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ»
· КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ КУП’ЯНСЬКОМУ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ,
· ВЕЛИКОБУРЛУЦЬКОМУ МАЛОМУ КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРІЗАЦІЇ,
· КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «НОВОВОДОЛАЗЬКЕ АРХІТЕКТУРНО-ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНОМУ БЮРО»,
· КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ХАРКІВСЬКЕ РАЙОННЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ»,
щодо припинення дій, що містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 1 частини другої статті 13, пунктом 2 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку, а саме встановлення таких цін реалізації товару, які неможливо було б встановити за умов існування значної конкуренції на ринку, а також усунути причини виникнення цього порушення і умови, що йому сприяють, шляхом встановлення економічно обґрунтованої вартості послуги з надання інформації про державну реєстрацію прав власності на нерухоме майно та їх обмеження станом до 01.01.2013.
Такі дії були б неможливими за умов існування конкуренції на ринку послуг з надання інформації про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, адже в такому випадку споживач міг би відмовитись від послуг комунальних підприємств, які встановлювали необґрунтовано завищені ціни та обрати іншого надавача таких послуг. А це, в свою чергу, призвело б до послаблення конкурентних позицій комунальних підприємств на ринку.