• A-
    A+

НФОРМАЦІЯ ЩОДО ПОПЕРЕДНІХ ВИСНОВКІВ У СПРАВІ № 2/01-49-14 ПРО ПОРУШЕННЯ ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМУНТРЕСТ" ТА ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ"

Опубліковано 23 липня 2014 року о 13:56

На підставі подання другого відділу досліджень і розслідувань від 26.02.2014 № 172 за ознаками вчинення ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМУНТРЕСТ» (ідентифікаційний код – 37575484) та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ» (ідентифікаційний код – 34757178) порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, адміністративною колегією Харківського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (надалі – Відділення) прийнято розпорядження від 27.02.2014 № 56-рп/к про початок розгляду справи № 2/01-49-14 (надалі – Справа) (арк. 113 Справи, том I).

В результаті збирання і аналізу доказів, з'ясування дійсних обставин Справи встановлено наступне.

1. У липні 2013 року Департаментом житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської обласної державної адміністрації (надалі – Департамент) здійснено закупівлю робіт з реконструкції споруд біологічної очистки стічних вод в м. Барвінкове Харківської області. ІІ га черга напірного колектору та реконструкція КНС №1 – ІІІ пусковий етап (надалі - Торги) відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» (зі змінами).

Зазначена процедура закупівлі проведена шляхом відкритих торгів. Відповідно до статей 1, 22 Закону України «Про здійснення державних закупівель» Департаментом розроблено та затверджено документацію конкурсних торгів. Розкриття пропозицій конкурсних торгів відбулось 12.07.2013. У Торгах взяли участь два суб’єкта господарювання: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ» (надалі – ТОВ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ») та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМУНТРЕСТ» (надалі – ТОВ «КОМУНТРЕСТ»).

Згідно із протоколом оцінки пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій), складеним за результатами засідання комітету з конкурсних торгів, переможцем Торгів за критерієм «Ціна» з оцінкою 75 балів, критерієм «Умови розрахунку» з оцінкою 15 балів та критерієм «Строк виконання робіт» 10 балів (всього 100 балів) визнано ТОВ «КОМУНТРЕСТ» (арк. 98 Справи, том I).

Департаментом укладений з переможцем договір № 27 про проведення реконструкції споруд біологічної очистки стічних вод в м. Барвінкове Харківської області. ІІ га черга напірного колектору та реконструкція КНС №1 – ІІІ пусковий етап від 14.08.2013 на загальну суму 2 909 800 грн. (з ПДВ) (арк. 100-107 Справи, том I).

Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій) для участі у Торгах були подані пропозиції конкурсних торгів від:

- ТОВ «КОМУНТРЕСТ», яке є юридичною особою та зареєстровано виконавчим комітетом Харківської міської ради 30.03.2011, діє на підставі статуту, нова редакція якого затверджена протоколом загальних зборів учасників ТОВ «КОМУНТРЕСТ» від 21.03.2011 № 1, ідентифікаційний код – 37575484. Місцезнаходження: вул. Миру, 22, кв. 9, м. Харків, 61007;

- ТОВ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ», яке є юридичною особою та зареєстровано виконавчим комітетом Харківської міської ради 27.12.2006, діє на підставі статуту, нова редакція якого затверджена протоколом загальних зборів учасників ТОВ «ІСКРАСОФТ ПІДРЯД БУД» від 24.10.2012, ідентифікаційний код – 34757178. Місцезнаходження: вул. Маршала Конєва, 7, м. Харків, 61052.

Одним із основних видів діяльності ТОВ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ» та ТОВ «КОМУНТРЕСТ» (надалі – Учасники) є будівництво житлових і нежитлових будівель. Отже, Учасники є конкурентами на ринку монтажних робіт

У розумінні абзацу дванадцятого статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» ТОВ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ» та ТОВ «КОМУНТРЕСТ» є суб’єктами господарювання.

2. До проведення Торгів рішенням комітету з конкурсних торгів Департаменту від 03.06.2013 затверджена Документація конкурсних торгів на закупівлю робіт з реконструкції споруд біологічної очистки стічних вод в м. Барвінкове Харківської області. ІІ-га черга напірного колектору та реконструкція КНС № 1 – ІІІ пусковий етап.

Документація складається із шести розділів, а саме: загальні положення, порядок внесення змін та надання роз’яснень до документації конкурсних торгів, підготовка пропозицій конкурсних торгів, подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів, оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця, укладання договору про закупівлю. Крім цього, Документація містить наступні додатки:

Додаток 1. Перелік основних видів та обсягів робіт згідно затвердженого проекту будівництва;

Додаток 2. Форма пропозиції конкурсних торгів.

В ході розгляду Справи Департамент повідомив (лист від 25.03.2014 № 01-02-05/713)(арк. 2 -3 Справи, том ІІ), що:

    учасникам торгів документація конкурсних торгів не надавалась, для загального доступу документація конкурсних торгів розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу;

    не надсилало Учасникам листи у період підготовки та проведення Торгів;

    не проводило наради, консультації, збори, розмови з Учасниками під час підготовки та проведення Торгів;

    не надсилало у період підготовки Торгів Учасникам шаблони документів, таблиці, форми документів, зразки документів, крім тих шаблонів документів, таблиць, форм документів, зразків документів, що містились в Документації конкурсних торгів;

    Учасники у період підготовки Торгів не звертались до Департаменту з проханням надати шаблони документів, таблиці, форми та зразки документів.

Відповідно до законодавства у сфері державних закупівель однією із цілей проведення конкурсних торгів є досягнення оптимального і раціонального використання державних коштів. Зазначена ціль досягається завдяки створенню конкурентного середовища при виборі Замовником кращої пропозиції, яка можлива лише тоді, коли вона запропонована у справжніх умовах змагальності. Погоджена поведінка між учасниками торгів усуває між ними змагальність, конкуренцію, і спотворюючи її об’єктивний результат – кращу пропозицію, порушує тим самим право Замовника на отримання цієї пропозиції, на очікуваний Замовником найбільший ефективний для нього результат.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» економічна конкуренція характеризується як «змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання…»

Механізм конкурсної процедури закупівель утворює для замовника виключно коло тих реальних пропозицій, поданих учасниками, з яких він має прийняти (акцептувати) найкращу. В результаті можливість переміщення попиту замовника на предмет закупівлі обмежується лише колом існуючих в рамках процедури закупівлі пропозицій, які для нього і утворюють ринок.

Змагальність учасників конкурентних процедур закупівель ґрунтується на непевності кожного з них щодо поведінки інших учасників і зумовлює необхідність кожним з учасників для здобуття перемоги пропонувати кращі умови за найнижчими цінами.

Пропозиції конкурсних торгів учасників повинні відрізнятись одна від іншої, як за зовнішнім оформленням, так і за ціновими параметрами, у разі, якщо учасники торгів готували їх окремо один від іншого, без обміну інформацією, оскільки мали б відображати їх індивідуальні, творчі, суб’єктивні підходи до підготовки своїх пропозицій.

Враховуючи зазначене, будь-які схожості в оформленні конкурсних пропозицій Учасників Торгів повинні виключатись. В ході порівняльного аналізу конкурсних пропозицій Учасників встановлені докази спільної підготовки ТОВ «КОМУНТРЕСТ» та ТОВ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ» поданих документів, які мають нехарактерну схожість, а у деяких випадках ідентичність, у зовнішньому оформленні, структурі, текстовому змісті тощо.

1) Конкурсні пропозиції учасниками Торгів подані Замовнику в останній день подачі конкурсних пропозицій, а саме 12.07.2013 майже одночасно:

від ТОВ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ» о 9 год. 40 хв.;

від ТОВ «КОМУНТРЕСТ» о 9 год. 55 хв.

При цьому, кінцевий строк подання пропозицій був о 10 годині 00 хв. 12.07.2013.

2) Відповідно до Документації конкурсних торгів Учасники повинні надати документ «Пропозиція конкурсних торгів» у формі, наведеній у додатку № 2 (арк. 15 Справи, том I). Отже, Учасники не повинні відступати від даної форми.

Однак, документи «Пропозиція конкурсних торгів», які були подані Учасниками Торгів (арк. 18, 59 Справи, том І), мають спільні відмінності від шаблону Департаменту, зокрема:

-     наявні зайві пробіли при написанні наступних слів або словосполучень: «через 30 днів», «строк надання послуг 125 календарних днів»;

-     у вступному абзаці у слові «реконструкції» перша літера надрукована меншим за розміром шрифтом;

-     сума прописом надрукована з використанням функції нижнього підкреслення.

3) Довідки про наявність машин, механізмів, інвентарю та обладнання для виконання будівельно-монтажних робіт (арк. 21, 63 Справи, том І) та про наявність працівників відповідної кваліфікації (арк. 24, 64 Справи том І), надані Учасниками в складі своїх пропозицій, однакові за змістом та за структурою, надруковані однаковим шрифтом та однаковими стилями, наявні зайві пробіли при написанні словосполучення «ТОВ «КОМУНТРЕСТ»/ТОВ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ» цим», інформація надана за табличними формами.

Під час підпису Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації обидва учасники застосували Прізвище без ініціалів, а саме: «Плакідін» або «Єрмаков», в інших документах підпис оформлено як «Плакідін О.А.» або «С.В. Єрмаков».

4) Довідки, що підтверджують відповідність пропозиції умовам статті 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель» (арк. 28, 66 Справи, том І) та документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів (арк. 27, 66 Справи, том І) у Учасників ідентичні за змістом, за структурою, надруковані однаковим шрифтом та однаковими стилями. Адресат в обох документах та у обох учасників має такий вигляд: «В комітет з конкурсних торгів Департаменту ЖКГ та РІ Харківської облдержадміністрації».

При цьому, в документації конкурсних торгів не було пред’явлено конкретних вимог до написання зазначених довідок, отже документи повинні були складатись у довільній формі.

Втім, ТОВ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ» та ТОВ «КОМУНТРЕСТ» надали наведені довідки схожі, а в деяких випадках ідентичні за змістом та оформленням.

5) Документація конкурсних торгів містила вимоги щодо оформлення конверту, в який запечатується пропозиція конкурсних торгів учасника, а саме, щодо змісту інформації, яка зазначається на конверті, вимоги до шрифту заповнення конверту не передбачались.

Втім, в оформленні конвертів Учасників Торгів вбачаються спільні схожості:

- заповнення однаково надрукованим шрифтом та рівнянням;

- однакові граматичні помилки, а саме: замість абревіатури «ЄДРПОУ» обидва учасника використали «ЄДРПУО».

6) Документ «Зміст пропозиції конкурсних торгів» має наступні схожості:

- однакові граматичні помилки, а саме: замість абревіатури «ЄДРПОУ» обидва учасника використали «ЄДРПУО» (у пункті 6 реєстру);

- зайвий пробіл перед назвою документу (у пункті 7 реєстру);

- рівняння по лівому краю;

- однакове оформлення документу (за структурою, надруковані однаковим шрифтом та однаковими стилями, правий стовбець заповнений прописом).

7) В складі конкурсних пропозицій обома Учасниками надано документ «Календарний план реконструкції споруд біологічної очистки стічних вод», які надруковані однаковим шрифтом, мають вигляд таблиці та схожі за змістом.

8) Цінова пропозиція ТОВ «КОМУНТРЕСТ» була меншою за пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ» на суму у 20,00 грн., а саме 2 909 800,00 грн. та 2 909 820,00 грн. відповідно.

Така різниці в цінових пропозиціях вказує на “пропозиції прикриття” – заявки, які не мають на меті виграш у торгах, а присутні для створення ілюзії конкуренції.

Характер та кількість таких співпадінь вказують на те, що пропозиції конкурсних торгів ТОВ «КОМУНТРЕСТ» та ТОВ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ» готувалися спільно та мав місце обмін інформацією між ними.

Крім цього, в ході розгляду Справи з’ясовано, що ТОВ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ» та ТОВ «КОМУНТРЕСТ» фактично не мали можливості для виконання ремонтно-будівельних робіт, на підприємствах була відсутня необхідна будівельна техніка та трудові ресурси. Так, відповідно до інформації, наданої Головним управлінням Пенсійного фонду Харківської області, протягом 2013 року на ТОВ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ» та ТОВ «КОМУНТРЕСТ» офіційно працювали лише керівники – Єрмаков С.В. та Плакідін О.А. відповідно (арк. 101-102 Справи, том ІІ). При цьому, Єрмакову С.В. здійснено нарахування заробітної плати тільки за квітень та травень 2013 року.

Відповідно до інформації з Єдиного ліцензійного реєстру, який функціонує відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку формування, ведення і користування відомостями ліцензійного реєстру та подання їх до Єдиного ліцензійного реєстру» від 08.10.2000 № 1658, строк дії будівельної ліцензії ТОВ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ» закінчився у 2012 році.

Згідно з витягами з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців до 10.09.2012 єдиним власником ТОВ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ» був Панфілов Юрій Володимирович, який відповідно до інформації Управління Служби безпеки України у Харківській області є батьком одного із засновників ТОВ «КОМУНТРЕСТ» Панфілова Романа Юрійовича (арк. 1 (том І), 54-71 (том ІІ) Справи).

Справжність змагання при проведенні торгів забезпечується таємністю інформації, що міститься у пропозиціях конкурсних торгів. Зокрема, учасники торгів під час підготовки своїх конкурсних пропозицій конкурують між собою та повинні формувати пропозицію самостійно (незалежно від інших учасників). Враховуючи зазначене, під час проведення торгів пропозиція конкурсних торгів, що перемогла, повинна містити конкурентні та заздалегідь невідомі іншим учасникам умови.

Згідно з протоколом розкриття конкурсних пропозицій від 12.07.2013 Учасники не були присутні на зазначеній процедурі.

Зазначена поведінка Учасників підтверджує їх попередню домовленість між собою, про наявність у учасників інформації, в тому числі про цінову частину пропозицій один одного та впевненість у результатах проведених торгів, що в свою чергу призвело до несправжнього змагання.

Отже, характер та кількість виявлених спільних рис та обставин участі в Торгах виключають можливість того, що конкурсні пропозиції ТОВ «КОМУНТРЕСТ» та ТОВ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ» готувалися кожним з них окремо і без обміну інформацією між ними. Зазначені обставини вказують на те, що конкурсні пропозиції готувались учасниками Торгів спільно та мав місце обмін інформацією між ними.

Вимогами від 11.03.2014 № 02-26/2-1152 та № 02‑26/2-1153 про надання інформації. Запропоновано Учасникам надати пояснення щодо участі у Торгах.

Лист, який направлявся до ТОВ «КОМУНТРЕСТ» повернуто 15.04.2014 до Відділення з причини його невручення.

Рекомендований лист з вимогою до ТОВ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ», за інформацією Харківської дирекції Українського державного підприємства поштового зв’язку “Укрпошта” (лист від 29.04.2014 № 09-07-1136) вручений 01.04.2014 уповноваженій особі на прийняття пошти ТОВ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ» Івановій Т.П.

Однак, за інформацією КП «Міський архів» (лист від 19.05.2014 № 105/14) працівником якого є Іванова Т.П., отримання кореспонденції здійснювалось на підставі усної домовленості директора КП «Міський архів» та директора Єрмакова С.В. Отже, вимогу вручено особі, яка не є уповноваженою особою ТОВ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ» на отримання кореспонденції та не має правових підстав для вчинення такої дії (отримання кореспонденції), а отже вимога не може вважатись врученою.

Відповідно до абзацу дев’ятого пункту 23 Правил розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, затверджених розпорядженням Антимонопольного комітету України від 19.04.1994 №5, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 06.05.1994 за №90/299 (у редакції розпорядження Антимонопольного комітету України від 29.06.1998 № 169-р), (із змінами) (надалі - Правила розгляду справ), у разі, якщо вимогу про надання інформації неможливо вручити за місцезнаходженням юридичної особи, вона вважається такою, що вручена адресату, через десять днів з дня опублікування в газеті «Урядовий кур’єр» або в друкованому виданні відповідної обласної ради (за місцезнаходженням юридичної особи) повідомлення про розміщення такої вимоги на офіційному веб-сайті Комітету (http://www.amc.gov.ua).

Враховуючи наведене, Відділенням у друкованому виданні Харківської обласної ради «Слобідський край» від 29.05.2014 № 64 розміщено відповідну інформацію про публікацію на офіційному веб-сайті Комітету (http://www.amc.gov.ua) вимог від 11.03.2014 № 02-26/2-1152 та № 02‑26/2-1153 (арк. 107 Справи, том ІІ).

Станом на 14.07.2014 Учасники не надали обґрунтованих пояснень щодо участі у зазначеній процедурі закупівлі.

Погодження поведінки при формуванні своїх конкурсних пропозицій учасниками вказаних Торгів призвело до заміни конкуренції на координацію поведінки зазначених суб’єктів господарювання з метою створення видимості конкуренції в межах Торгів, що в свою чергу може призвести до спотворення результатів Торгів.

Таким чином, під час участі у Торгах учасники діяли не самостійно, а узгоджували свої дії та не змагалися між собою, що є обов’язковою умовою конкуренції та необхідною умовою визначення переможця.

Погодження поведінки при формуванні своїх конкурсних пропозицій учасниками Торгів призвело до заміни конкуренції на координацію поведінки зазначених суб’єктів господарювання з метою створення видимості конкуренції в межах Торгів, що в свою чергу може призвести до спотворення їх результатів.

В ході розгляду Справи ТОВ «КОМУНТРЕСТ» та ТОВ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ» не надали до Відділення ґрунтовних пояснень та документальних доказів, які б спростовували або свідчили про відсутність між ними антиконкурентних узгоджених дій, які полягали у спотворенні результатів Торгів, проведених Замовником.

Враховуючи зазначене, матеріалами та доказами, зібраними у Справі, доведено, що дії ТОВ «КОМУНТРЕСТ» та ТОВ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ», що полягають у погодженні ними під час проведення торгів на закупівлю робіт з реконструкції споруд біологічної очистки стічних вод в м. Барвінкове Харківської області ІІ-га черга напірного колектору та реконструкція КНС №1 – ІІІ пусковий етап, які відбулись у липні 2013 року, своїх пропозицій конкурсних торгів з метою забезпечення перемоги ТОВ «КОМУНТРЕСТ», є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Такі дії суб’єктів господарювання є горизонтальними антиконкурентними узгодженими діями.

Відповідно до абзацу другого частини другої статті 52 Закону України "Про захист економічної конкуренції" за порушення, передбачене пунктом 1 статті 50 цього Закону, накладається штраф у розмірі до десяти відсотків доходу (виручки) суб'єкта господарювання за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф.

Тобто, максимальний розмір штрафу, що може бути накладений на:

При визначенні розміру штрафу за порушення законодавства про захист економічної конкуренції пропонується врахувати, що:

         Учасники Торгів не визнали факт вчинення порушення.

Враховуючи наведене, відповідно до абзацу сьомого пункту 23 Правил розгляду справ, абзацу дванадцятого пункту 7 Положення про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 23.02.2001 № 32-р, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30.03.2001 за № 291/5482, зі змінами,

 

2 ВДР пропонує адміністративній колегії територіального відділення:

1.      Визнати дії ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМУНТРЕСТ» (ідентифікаційний код – 37575484) та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ» (ідентифікаційний код – 34757178), які полягають у погодженні ними під час проведення торгів на закупівлю робіт з реконструкції споруд біологічної очистки стічних вод в м. Барвінкове Харківської області ІІ-га черга напірного колектору та реконструкція КНС №1 – ІІІ пусковий етап, які відбулись у липні 2013 року, своїх пропозицій конкурсних торгів з метою забезпечення перемоги ТОВ «КОМУНТРЕСТ», порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

2.      Згідно з абзацом другим частини другої статті 52 Закону України "Про захист економічної конкуренції" за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", накласти на ТОВ «КОМУНТРЕСТ» (ідентифікаційний код – 37575484) штраф відповідно до діючого законодавства.

3.      Згідно з абзацом другим частини другої статті 52 Закону України "Про захист економічної конкуренції" за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", накласти на ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ» (ідентифікаційний код – 34757178) штраф відповідно до діючого законодавства.

 

Інформуємо, що 29 липня 2014 року о 11 годині 00 хвилин в Харківському обласному територіальному відділенні Антимонопольного комітету України за адресою: м. Харків, Держпром, 6 під'їзд, 1 поверх, к. 35 відбудеться засідання адміністративної колегії територіального відділення. На розгляд колегії виноситься питання щодо результатів розгляду справи № 2/01-49-14 про порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Керівник або представник ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ СОЮЗ-ІНВЕСТ» та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМУНТРЕСТ» за довіреністю запрошуєтесь для прийняття участі у засіданні зазначеної колегії.

 

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux