• A-
    A+

ПП "ДОЛГОЛЕТ" ОШТРАФОВАНО ЗА НЕПОВНУ ТА НЕПРАВДИВУ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ДІЄТИЧНУ ДОБАВКУ

Опубліковано 28 листопада 2012 року о 11:29

Адміністративна колегія Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України оштрафувала ПП «Долголет» на 10 тис. грн. за поширення інформації, що вводить в оману.

Як встановило Відділення, ПП «Долголет», поширювало в друкованих засобах масової інформації при рекламуванні дієтичної добавки «Бальзам «Десятисил Алтайський» неповні і неправдиві відомості про неї як засіб підвищеної ефективності з унікальним поєднанням компонентів, застосування якого є ефективним при захворюваннях серцево- судинної системи, опорно - рухового апарату, центральної нервової системи, травної системи, ендокринної системи, дихальної системи, сечостатевої системи, периферичної нервової системи, шкірних покровів, при порушеннях зору і хворобах очей без зазначення в рекламі інформації про наявність протипоказань до застосування.

Текст рекламного оголошення підготовлено таким чином, що у споживача може скластися враження, ніби позитивний ефект від прийому цього засобу є гарантованим, при цьому наводиться поширений перелік захворювань, при перебігу яких даний бальзам позитивно впливає на зміну стану та функцій організму.

Кожна поширена про дієтичну добавку «Бальзам Десятисил Алтайський» інформація містить відгуки людей, що повідомляють про покращення їхнього самопочуття в результаті її застосування, що створює уявлення про те, що дана дієтична добавка володіє лікувальними властивостями.

Разом з тим, чинне законодавство передбачає спеціальну процедуру підтвердження лікувальних властивостей препаратів (їх ефективності і безпечності). Ефективність застосування препарату не може бути підтверджена усними відгуками споживачів.

«Враховуючи, що реклама стимулює зацікавленість споживачів до товару, повідомлення в рекламному оголошенні неповних і неправдивих відомостей про дієтичну добавку «Бальзам «Десятисил Алтайський» як препарат підвищеної ефективності, ставить Відповідача в більш вигідне становище та надає йому переваги серед інших суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність на ринку дієтичних добавок з дотриманням вимог чинного законодавства», - зазначив голова територіального відділення Володимир Оніщенко.

В ході розгляду справи розміщення рекламної інформації про дієтичну добавку «Бальзам «Десятисил Алтайський» в друкованих засобах масової інформації Відповідачем припинено.

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux