В ході дослідження ринків послуг з розміщення зовнішньої реклами територіальним відділенням встановлено, що дії Шевченківської селищної ради Харківської області в особі Виконкому, які полягають у прийнятті рішення від 26.08.2009 № 164, яким затверджено Правила розміщення зовнішньої реклами на території Шевченківської селищної ради з антиконкурентними положеннями, містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого частиною першою статті 15, пунктом 3 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних дій органу місцевого самоврядування, які можуть призвести до спотворення конкуренції на ринку зовнішньої реклами.
Територіальним відділенням надані обов’язкові для розгляду рекомендації припинити вищезазначене порушення, а також усунути причини виникнення цього порушення і умови, що йому сприяють.