Територіальне відділення надало рекомендації ТОВ «Полтаваавтотранс» щодо припинення дій, що містять ознаки порушення конкурентного законодавства шляхом розрахунку економічно обґрунтованого рівня розміру вартості обов'язкових послуг, що надаються перевізникам автостанціями 4-го та 5-го класів на приміських та міжміських маршрутах загального користування у Полтавській області у відповідності до наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 27.09.2010 року №700 «Про затвердження Порядку регулювання діяльності автостанцій».
Територіальне відділення з'ясувало, що ТДВ «Полтаваавтотранс» є єдиним суб’єктом господарювання, що надає послуги автомобільним перевізникам та пасажирам та займає монопольне (домінуюче) становище на ринку автостанційних послуг, що надаються автостанціями 4-го та 5-го класів на приміських та міжміських маршрутах загального користування перевізникам в межах Полтавської області.
За надання автостанційних послуг з перевізників кожна автостанція Товариства стягує плату в розмірі встановленого тарифу за автостанційні послуги. Згідно договорів, укладених Товариством з перевізниками, вартість обов'язкових послуг, що надаються автостанціями перевізникам протягом 2013-2016 років складала 10% (для усіх класів автостанцій) від загальної суми вартості від реалізованих через каси квитків.
Автомобільні перевізники, з якими автостанцією укладені договори про надання послуг, позбавлені вибору щодо обрання суб’єктів господарювання, які б надавали послуги з продажу квитків автомобільних перевізників для перевезення пасажирів автобусами, які працюють у звичайному режимі руху на приміських та міжміських пасажирських маршрутах загального користування на більш вигідних умовах.
Згідно статті 46 Закону України «Про захист економічної конкуренції» органи Антимонопольного комітету України мають право надавати рекомендації органам влади, органам місцевого самоврядування, органам адміністративно-господарського управління та контролю, суб'єктам господарювання, об'єднанням стосовно припинення дій, які містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, усунення причин виникнення цих порушень і умов, що їм сприяють.