Адміністративною колегією територіального відділення розпочато розгляд справи у зв'язку з наявністю у діях Лисичанського комунального спеціалізованого підприємства по видобутку, обробці, реалізації води та очищенню стоків «Лисичанськводоканал» стосовно здійснення розрахунків тарифів на:
- централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, встановлених постановою НКРЕКП від 16.06.2016 № 1141 «Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення» із змінами, внесеними постановою НКРЕКП від 01.09.2016 № 1501 (набрали чинності з 11.10.2016);
- послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), встановлених постановою НКРЕКП від 26.11.2015 № 2868 «Про встановлення тарифів на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) суб’єктам господарювання, які є виконавцями цих послуг» із змінами внесеними, постановою НКРЕКП від 01.09.2016 № 1502 (набрали чинності з 11.10.2016);
- централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, встановлених постановою НКРЕКП від 16.06.2016 № 1141 «Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення» із змінами, внесеними постановою НКРЕКП від 28.12.2017 № 1575 (набрали чинності з 25.01.2018);
послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), встановлених постановою НРЕКП від 26.11.2015 №2868 «Про встановлення тариіфів на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) суб’єктам господарювання, які є виконавцями цих послуг» із змінами, внесеними постановою НКРЕКП від 28.12.2017 №1576 (набрали чинності з 25.01.2018) з порушенням вимог чинного законодавства, та подальшого застосування економічно-необгрунтованих тарифів, що могло призвести до стягування зі споживачів завищених сум коштів за надані послуги, ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 2 статті 50, частиною першою статті 13 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку шляхом здійснення суб’єктом господарювання, який займає монопольне (домінуюче) становище на ринку, дій, що можуть призвести до ущемлення інтересів споживачів, які були б неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку.