13 лютого 2020 року адміністративною колегією Харківського ТВ АМКУ розпочато розгляд справи у зв’язку з наявністю в діях
· ВЕЛИКОБУРЛУЦЬКОГО МАЛОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРІЗАЦІЇ
· КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВОВЧАНСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ»
· КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ ДЕРГАЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ»
· КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗМІЇВСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ, ЗЕМЛЕВПОРЯДКУВАННЯ, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ" ЗМІЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
· КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ «ІНВЕНРОС»
· КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА КУП’ЯНСЬКОГО БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ,
які полягають у встановленні необґрунтованої вартості на послугу з надання інформації про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, за рахунок завищення норм часу, ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 2 статті 50, пунктом 1 частини другої статті 13 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку, а саме встановлення таких цін реалізації товару, які неможливо було б встановити за умов існування значної конкуренції на ринку.
Відсутність конкуренції на ринку позбавляє комунальні підприємства необхідності досягати переваг над іншими суб’єктами господарювання, за рахунок власних досягнень.