В ході розгляду заяви про порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, територіальним відділенням встановлено, що дії ТОВ «ФМ ХЛАДОПРОМ», які полягають у розміщенні на етикетках морозива «крем-брюле» інформації, що не відповідає дійсності, містять ознаки порушень законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, передбачених статтею 15¹ Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, а саме: повідомлення ТОВ «ФМ ХЛАДОПРОМ» невизначному колу осіб неправдивих відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, які можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання морозива виробництва ТОВ «ФМ ХЛАДОПРОМ».
Наразі територіальне відділення розглядає справу про порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.