Адміністративна колегія Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України рекомендувала ТОВ - Підприємству «Ізумруд ЛТД» усунути причини виникнення ознак порушень та умов, що їм сприяють.
Як встановило Відділення за результатами розгляду справи, ТОВ-Підприємство «Ізумруд ЛТД» випускає продукцію з зображенням на етикетках інформації про назву води «Buvette 3» («Buvette Vital»), «Buvette 5» та «Buvette 7» яка є неправдивою та може ввести в оману споживача, оскільки фактична назва води зазначена на боковій стороні значно меншим шрифтом відповідно «Станіслава», «Ізумрудна -1» та «Ізумрудна» та не сприймається споживачем як її назва. Також, ТОВ-Підприємство «Ізумруд ЛТД» під час дії акції на акційних етикетках своєї продукції зазначаючи «Коди відправляєш - мобільні гроші маєш», повідомляло неповну інформацію. Неповне повідомлення критично важливої інформації вводить фізичних осіб в оману. Пересічний споживач, побачивши на етикетці мінеральної води напис «Коди відправляєш - мобільні гроші маєш», може сприйняти його як свідчення того, що відправивши, до прикладу 2 коди, гарантовано отримає мобільні гроші. Оскільки, на лицьовій стороні не зазначено, що виграшна сума може бути від 5 до 100 гривень, разом з тим, намальована купюра 100 грн.
«Інформація не повинна вводити в оману споживача. Інформація для споживача повинна бути чіткою, конкретною, однозначною, забезпечувати споживачу можливість правильного вибору продукту та нести правдиві відомості щодо продукту. Інформація, яка стосується складу, властивостей, харчової цінності, природи походження, способів виготовлення та споживання, а також інших властивостей, які характеризують прямо або опосередковано безпечність і якість харчового продукту, повинна забезпечувати однозначне сприйняття споживачем та унеможливлювати помилкове сприйняття цього продукту за інший, близький до нього за зовнішнім виглядом або органолептичними показниками», - надав пояснення голова територіального відділення Володимир Оніщенко.
Виходячи з наведеного, адміністративна колегія територіального в порядку статті 46 Закону України «Про захист економічної конкуренції» рекомендувала ТОВ-Підприємству «Ізумруд ЛТД» привести етикетки на продукцію «Buvette 3» («Buvette Vital»), «Buvette 5» та «Buvette 7» до вимог чинного законодавства та в подальшому, при проведенні акційних заходів, надавати точну та повну інформацію щодо умов здійснюваної акції у відповідності до статті 7 Закону України « Про рекламу».