• A-
    A+

ВИРОБНИКИ ЯЄЦЬ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВВОДИТИ В ОМАНУ СВОЇХ ПОКУПЦІВ

Опубліковано 25 травня 2020 року о 15:51

Відділенням встановлено, що ТОВ «Птахопродукт-2007» (смт.Липова Долина Сумської області) з грудня 2019 року позиціонує на ринку вироблені ним курячі яйця як біологічно чисті, хоча не має на це жодних прав. Таким шляхом підприємство, зважаючи на конкурентність ринку, зловживало довірою поціновувачів всього екологічного та природного, намагаючись вплинути на бажання покупців купувати саме їхню продукцію посеред продукції багатьох інших виробників яєць.

За результатами розгляду заяви громадянина Н. адміністративна колегія Сумського обласного відділення Антимонопольного комітету України надала ТОВ «Птахопродукт-2007» обов’язкові до розгляду рекомендації щодо припинення використання на упаковках продукції курячих яєць напису «ЕКО-КО-КО» з позначенням «ЕКО», напису «чисті «біологічно» з позначенням «біологічно», які містять неправдиву інформацію.

Закон України «Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції», що вступив в дію з 2 серпня 2019 року, дозволяє використовувати у маркуванні продукції будь-які позначення та написи «біологічний», «екологічний» та/або будь-які однокореневі та/або похідні слова від цих слів з префіксами "біо-", "еко-" тощо будь-якими мовами, лише за умови наявності, зокрема:

- органічного виробництва у Товариства, яке має відповідати Порядку (детальні правила) органічного виробництва та обігу органічної продукції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2019 р. № 970;

- сертифікату - документального підтвердження відповідності органічного виробництва та/або обігу органічної продукції вимогам законодавства у сфері органічного виробництва;

- запису у Державному реєстрі операторів, що здійснюють виробництво продукції відповідно до вимог законодавства у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції.

Відповідно до Перехідних положень Закону суб’єкти господарювання протягом 18 місяців з дня введення в дію цього Закону мають право використовувати напис "органічний продукт" у власних назвах продуктів та торговельних марках, а також позначення та написи "органічний", "біодинамічний", "біологічний", "екологічний", "органік" та/або будь-які однокореневі та/або похідні слова від цих слів з префіксами "біо-", "еко-" виключно за умови наявності чинного сертифіката, виданого суб’єктом, внесеним до Реєстру органів сертифікації.

Жодної з вищезазначених умов ТОВ «Птахопродукт-2007» при початку позиціонування на ринку своєї продукції як чисто біологічної та екологічної додержано не було, при тому що вже чотири місяці діяли норми ЗУ «Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції».

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux