• A-
    A+

Інформація щодо попередніх висновків по справі № 1059 за виявленими ознаками порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції ТОВ "Рекламка"

Опубліковано 20 грудня 2012 року о 11:27

Інформація щодо попередніх висновків у справі № 1059 за виявленими ознаками порушення законодавства про захист економічної конкуренції з боку ТОВ «Рекламка».

На адресу Луганського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (надалі – тервідділення) надійшло звернення товариства з обмеженою відповідальністю «Масс Медіа» (надалі – ТОВ «Масс Медіа») від 02.10.2012 № 49 щодо неправомірних дій товариства з обмеженою відповідальністю «Рекламка» (надалі – ТОВ «Рекламка», Товариство) з вказанням завищеного тиражу.

Листом від 22.11.2012 № 8-01/158-АМ, Головою Антимонопольного комітету України було надані повноваження Луганському обласному територіальному відділенню Антимонопольного комітету України щодо розслідування та розгляду справи.

У зв’язку з тим, що дії ТОВ «Рекламка» містили ознаки недобросовісної конкуренції, що кваліфікується за статтею 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, розпорядженням адміністративної колегії тервідділення від 07.12.2012 № 01-23/256 було розпочато розгляд справи № 1059.

У ході розгляду справи встановлено наступне.

ТОВ «Масс Медіа» зареєстроване виконавчим комітетом Луганської міської ради за адресою: 91011, Луганська обл., м. Луганськ, вул. 16-та лінія, 48, свідоцтво про державну реєстрацію від 06.10.1999, серія А01 № 227867, ідентифікаційний код юридичної особи – 30596618, є засновником та видавником видання «Рекламка». Видавництво газети здійснюється з 03.09.2012, коли вийшов перший номер видання, і за інформацією видавників розповсюдження його здійснюється на території Луганська та Луганської області.

17 вересня 2012 року на ринку друкованих видань Луганської області з’явилося видання «Рекламка копейка» (реєстраційне свідоцтво КВ № 19207 від 06.08.2012 року, адреса редакції:м. Луганськ, вул. Октябрьська, 99, адреса засновника – 61060, м. Харків, вул. Олімпійська, 11, ідентифікаційний код – 38157343).

Обидва видання мають досить схожий дизайн та є періодичними рекламними виданнями, діють на одному ринку у територіальних межах м. Луганськ, тобто є конкурентами. Обидва видання розповсюджуються безкоштовно та надаються безпосередньо «у руки» громадянам.

У виданні «Рекламка копейка» (випуск № 03 (003) від 24 вересня 2012) розміщено наступну інформацію «тираж 175000».

Своєю вимогою № 06-32/723 від 04.10.2012 Луганське тервідділення звернулося доТОВ «Фактор-Друк» (м. Харків), яке є власником типографії, в якій Товариство замовляє друк видання «Рекламка копейка».

Своїм листом від 19.10.2012 б/н ТОВ «Фактор-Друк» повідомило, що фактичний тираж видання «Рекламка копейка» від 16.09.2012 р. складає 30000 екземплярів, та від 23.09.2012 теж 30000 екземплярів, що підтверджується товарними накладними № 8255-Р та 8527-Р, договором № 1-01/12 від 01.01.2012 та додатками № 1 від 14.09.2012 та № 2 від 21.09.2012 до цього договору.

Тобто, фактичний тираж видання «Рекламка копейка» складає 30000 екземплярів, а не 175000, як це повідомлялося у газеті.

Отже, інформація, яку повідомляє видання щодо власного тиражу, не відповідає дійсності.

Розміщення у вихідних даних завищеного тиражу Товариством ставить його в більш вигідне становище та надає йому переваги перед іншими суб’єктами господарювання, які здійснюють діяльність на ринку надання послуг з розміщення рекламних оголошень та дотримуються вимог законодавства.

Якщо споживачу потрібно скористуватися виданням з метою розміщення оголошення, перед ним ставатиме вибір, якому саме виданню надати перевагу. На цьому етапі, вирішальне значення матиме тираж, ділова репутація та вартість послуг, які можуть надаватися.

У разі, якщо ціни на послуги знаходяться приблизно на одному рівні, споживач обиратиме саме те видання, тираж якого більший, тобто яке розповсюджується у більшості міст(місць) Луганської області, а отже з’являється більша вірогідність вдалого розміщення рекламного оголошення, тобто є підстави вважати, що оголошення працюватиме з більшою ефективністю.

У разі, якщо ціни на послуги приблизно на одному рівні та тираж у видань приблизно однаковий, споживач обиратиме того, хто здійснює господарську діяльність найбільш довгий проміжок часу, тобто вже набув певну ділову репутацію, що є показником професійної підготовки та рівня кваліфікації працівників видання.

Розміщення ТОВ «Рекламка» інформації у виданні «Рекламка копейка» неправдивих відомостей щодо тиражу, дає підстави вважати, що його мета – максимально збільшити кількість споживачів та отримати додатковий доход за рахунок підвищення обсягів продажу послуг з розміщення рекламних оголошень.

Таким чином, матеріалами справи доведено, що дії товариства з обмеженою відповідальністю «Рекламка» (м. Харків, Україна, ідентифікаційний код – 38157343) з повідомлення невизначеному колу осіб неправдивих відомостей, шляхом розміщення у періодичному виданні «Рекламка копейка» відомостей щодо тиражу, що може вплинути на наміри цих осіб щодо придбання товарів цього суб’єкта господарювання, є порушенням, передбаченим статтею 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману.

Враховуючи вищевикладене, керуючись статтями 12, 14 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», статтею 48 Закону України «Про захист економічної конкуренції», пунктом 11 Положення про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України 23 лютого 2001 року № 32-р та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 березня 2001 року за № 291/5482 зі змінами та доповненнями, та пунктом 23 Правил розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, затверджених розпорядженням Антимонопольного комітету України від 19 квітня 1994 року № 5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 6 травня 1994 року за № 90/299 (у редакції розпорядження Антимонопольного комітету України від 29 червня 1998 року №169-р) (із змінами),

 

ПРОПОНУЄМО:

 

1. Визнати дії товариства з обмеженою відповідальністю «Рекламка» (м. Харків, Україна, ідентифікаційний код – 38157343) з повідомлення невизначеному колу осіб неправдивих відомостей, шляхом розміщення у періодичному виданні «Рекламка копейка» відомостей щодо тиражу, що може вплинути на наміри цих осіб щодо придбання товарів цього суб’єкта господарювання, порушенням, передбаченим статтею 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману.

2. Відповідно до статті 21 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» на товариство з обмеженою відповідальністю «Рекламка» (м. Харків, Україна, ідентифікаційний код – 38157343), за порушення, зазначене у пункті 1, може бути накладено штраф у розмірі до п’яти відсотків доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) суб’єкта господарювання за 2011 рік.

 Керівництво ТОВ «Рекламка» або уповноважені особи мають змогу отримати або ознайомитися зі змістом зазначеного подання та матеріалами справи у приміщенні Луганського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України за адресою: м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 9, тел. (0642) 58 51 16, 58 51 28.

ТОВ «Рекламка» мають право надати свої міркування, пропозиції або заперечення щодо висновків та пропозицій, викладених у поданні.

У разі надання заперечень щодо висновків і пропозицій, викладених у поданні, необхідно надати докази, які їх підтверджують.

Разом з цим, повідомляємо, що розгляд справи № 1059 відбудеться 28 грудня 2012 року об 10-00.

Місце розгляду справи: Луганське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України, м. Луганськ, пл. Героїв Великої Вітчизняної війни, 9, 4 поверх, к.407.

У разі зміни дати проведення розгляду справи буде повідомлено про це додатково.

 

 

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux