• A-
    A+

НФОРМАЦІЯ ЩОДО ПОПЕРЕДНІХ ВИСНОВКІВ У СПРАВІ № 3/01-133-14 ПРО ПОРУШЕННЯ ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЕНЕРГОПРОМ"

Опубліковано 17 липня 2014 року о 09:59

Розпорядженням адміністративної колегії Харківського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (надалі – Відділення) від 15.05.2014 № 146-рп/к розпочато розгляд справи № 3/01-133-14 (надалі - Справа) за ознаками вчинення ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЕНЕРГОПРОМ" (ідентифікаційний код – 33203536, місцезнаходження: 61010, м. Харків, вул. Гордієнківська, буд. 25) (надалі – ТОВ "Світенергопром") і ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЕНЕРГОСЕРВІС" (ідентифікаційний код - 32677845, місцезнаходження: 61140, м. Харків, вул. Чугуївська, буд. 58.) (надалі – ТОВ "Променергосервіс") порушення законодавства про захист економічної конкуренції під час участі у конкурсних торгах на закупівлю за державні кошти продуктів нафтоперероблення інших – код за ДК 016-97: 23.20.3, які проводилися у липні 2012 року ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ЗАВОД “ЕЛЕКТРОВАЖМАШ” (ідентифікаційний код - 00213121) (надалі – ДП «Електроважмаш», Замовник) (арк. 87 Справи).

В результаті збирання і аналізу доказів, з’ясування дійсних обставин Справи встановлено наступне.

В інформаційному бюлетені «Вісник державних закупівель» від 28.05.2012 № 64 (666) ДП “Електроважмаш” опубліковане оголошення № 207310 про проведення відкритих торгів на закупівлю продуктів нафтоперероблення інших, код за ДК 016-97: 23.20.3 (надалі - Торги). В липні 2012 року Замовником проведено зазначені конкурсні торги.

Зазначена закупівля відбулась шляхом застосування процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» (надалі – Закон).

Закупівля продукції нафтоперероблення здійснювалась трьома лотами.

Лот 1 представлений наступною продукцією:

-          "битум нефтяной хрупкий марки "Б"";

-          "битум марки БН 60/90";

-          "битум марки БН 90/10 сухой";

-          "битум БН 3";

-          "битум строительный БН 4" (мова оригіналу) (надалі – Лот 1).

Під лотом 2 здійснювалась закупівля:

-          "парафина нефтяного твердого";

-          "вазелина технического" (мова оригіналу) (надалі - Лот 2).

Лотом 3 здійснювалась закупівля петролатуму.

Згідно з протоколом оцінки пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій) від 31.07.2012 (б/н), складеним за результатами засідання комітету з конкурсних торгів, переможцем Торгів за критерієм «Ціна» з сумарною оцінкою 100 балів по трьом лотам визнано ТОВ "Світенергопром" (ідентифікаційний код - 33203536).

З переможцем Торгів 22 серпня 2012 року Замовник уклав договір про закупівлю товарів за державні кошти на суму 1955712,00 грн.

Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів від 18.07.2012 для участі у Торгах подані конкурсні пропозиції від:

-     ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІ - ІМПЕКС" (ідентифікаційний код 34016846) (надалі – ТОВ "Полі-Імпекс"), зареєстрованого Виконавчим комітетом Харківської міської ради 15.02.2006 за № 14801050009023731. Місцезнаходження: 61001, м. Харків, проспект Гагаріна, буд. 41/2, літера А-12-16. Видом діяльності ТОВ "Полі-Імпекс", зокрема, є неспеціалізована оптова торгівля;

-                        ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЕНЕРГОПРОМ" (ідентифікаційний код - 33203536) (надалі – ТОВ "Свіенергопром") зареєстрованого Виконавчим комітетом Харківської міської ради 29.09.2004 за № 14801050008001977. Місцезнаходження: 61010, м. Харків, вул. Гордієнківська, буд. 25. Видом діяльності ТОВ "Світенергопром", зокрема, є інші види оптової торгівлі;

-                        ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЕНЕРГОСЕРВІС" (ідентифікаційний код - 32677845) (надалі – ТОВ "Променергосервіс") зареєстрованого Виконавчим комітетом Харківської міської ради 23.10.2003 за № 14801050023004380. Місцезнаходження: 61140, м. Харків, вул. Чугуївська, буд. 58. Видом діяльності ТОВ "Променергосервіс", зокрема, є неспеціалізована оптова торгівля.

Відповідно до протоколу від 31.07.2012 № 3пні конкурсна пропозиція, надана ТОВ "Полі-Імпекс", була відхилені як така, що не відповідає умовам конкурсної документації (арк. 18 Справи).

У розумінні абзацу дванадцятого статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» ТОВ "Світенергопром" та ТОВ "Променергосервіс" є суб’єктами господарювання. Крім того, зазначені суб'єкти господарювання є конкурентами на ринку оптової торгівлі продуктів нафтоперероблення.

До проведення Торгів рішенням комітету з конкурсних торгів від 08.06.2012 № 2пні затверджена Документація конкурсних торгів на закупівлю продуктів нафтоперероблення інших (код згідно ДК 016-97: 23.20.3) (надалі – Документація).

Документація складається з шести розділів, а саме: загальні положення, порядок внесення змін та надання роз’яснень до документації конкурсних торгів, підготовка пропозицій конкурсних торгів, подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів, оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця, укладання договору про закупівлю. Крім цього, Документація містить вісім додатків: " Технічні вимоги щодо предмету закупівлі", “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам документації конкурсних торгів та ін.”, "Зразок оформлення довідки з інформацією про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ", "Зразок оформлення довідки в довільній формі про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для виконання робіт", "Зразок оформлення довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів", "Зразок оформлення конверта", "Форма "Пропозиція конкурсних торгів"", "Типовий договір про закупівлю товарів за державні кошти".

Однією з цілей проведення конкурсних торгів відповідно до законодавства в сфері державних закупівель є досягнення оптимального і раціонального використання державних коштів.

Зазначена ціль досягається шляхом створення конкурентного середовища при виборі замовником кращої пропозиції, яка можлива лише тоді, коли вона запропонована у справжніх умовах змагальності. Погоджена поведінка між учасниками торгів усуває між ними змагальність, конкуренцію, і спотворюючи її об’єктивний результат – кращу пропозицію, порушує тим самим право замовника на отримання цієї пропозиції, на очікуваний замовником найбільший ефективний для нього результат.

Документи, які були подані ТОВ "Світенергопром", ТОВ "Променергосервіс" у складі пропозицій конкурсних торгів, мають нехарактерну схожість, а у деяких випадках ідентичність, у зовнішньому оформленні, структурі, текстовому змісті, тощо. В ході порівняльного аналізу пропозицій конкурсних торгів встановлені ознаки їх спільної підготовки.

1) Учасниками Торгів надано реєстр документів, які відносяться до комерційної частини конкурсної пропозиції. Назва реєстру, його зовнішнє оформлення мають спільні риси (арк. 35, 69 Справи).

Назва такого реєстру є однаковою в обох учасників - "Реєстр наданих у комерційній частині документів". Крім того, вона зазначена із застосуванням шрифту "полужирний курсив", в кінці речення поставлено дві крапки.

Перелік документів, наданих ТОВ "Світенергопром" та ТОВ "Променергосервіс" у комерційній частині, оформлений у вигляді таблиці, яка складається з трьох стовпчиків з однаковими назвами: "№ док.", "Найменування документів", "Найменування сторінок". При написанні назви стовпчиків обома учасниками Торгів застосовано функцію "вирівнювання по центру".

Крім того, при заповненні стовпчиків під назвою "№ док." і "Найменування сторінок" товариствами використано функцію "вирівнювання по центру", а при заповненні стовпчика під назвою "Найменування документів" застосовано функцію "вирівнювання по лівому краю".

2) "Пропозиції конкурсних торгів", надані ТОВ "Світенергопром" і ТОВ "Променергосервіс", мають однакові відмінності від додатка 7 Документації (арк. 12, 36, 70 Справи).

Так, учасниками Торгів замість назви стовпчика "Назва продукції", як передбачено Документацією, обома учасниками Торгів зазначено "Наименование материала".

Крім того, у стовпчику "Виробник, країна походження" як ТОВ "Світенергопром", так і ТОВ "Променергосервіс" в однаковій послідовності вказували країну походження продукції, а саме: Лот 1 – Україна, Росія; Лот 2 – Україна, Росія, Китай; Лот 3 – Україна, Росія, Китай.

Крім цього, обома учасниками Торгів у назві країни Китай допущено однакову орфографічну помилку, а саме зазначено назву як "Кітай".

При заповненні таблиці "Пропозиції конкурсних торгів" обома учасниками Торгів використано функцію "вирівнювання по центру", окрім стовпчика "Наименование материала" (мова оригіналу) при форматуванні якого застосовано функцію "вирівнювання по лівому краю".

3) Перелік документів, наданих у складі кваліфікаційної частини обома учасниками Торгів оформлений у вигляді таблиці, яка складається з трьох стовпчиків з однаковими назвами: "№ док.", "Найменування документів", "Найменування сторінок" та має однакову назву – "Реєстр наданих у кваліфікаційній частині документів". При написанні назви стовпчиків обома учасниками Торгів застосовано функцію "вирівнювання по центру" та шрифт "полужирний курсив".

Крім того, між назвою реєстру документів та таблицею в обох випадках відсутній відступ.

Перелік документів, наданий у кваліфікаційній частині обома учасниками Торгів, складено в однаковій послідовності та включає документи з однаковими назвами.

4) Згідно з Документацією учасники повинні були надати довідку, що містить інформацію про наявність в учасників обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для виконання робіт. Втім, як у ТОВ "Світенергопром", так і у ТОВ "Променергосервіс" зазначена довідка однаково відрізняється від додатку 4 Документації, а саме:

- зазначеними товариствами інформація стосовно наявності офісного приміщення виділена в окрему таблицю під назвою "Відомість про наявність приміщень". При зазначені номеру рядка "1" в обох випадках застосовано шрифт "жирним" та функцію вирівнювання по "центру". Крім того, додатком 4 Документації не передбачено надання інформації щодо наявного нерухомого майна, обов'язковим є надання інформації стосовно обладнання, машин та механізмів;

- відомості про наявність обладнання та матеріально-технічної бази обома учасниками Торгів викладені у вигляді таблиці. Назва стовпчика "№ п/п" однаково відрізняється від додатку 4 Документації, де зазначено "№ п/з". Крім того, товариствами при нумерації рядків використано шрифт "жирний" і функцію "вирівнювання по центру".

5) Як ТОВ "Світенергопром", так і ТОВ "Променергосервіс" надали довідки про перехід на електронну форму звітності, в яких однаково зазначено "…звіт о фінансових результатах", тоді як доцільно було б вказати "… звіт про фінансові результати" (арк. 39, 73 Справи).

6) Документацією передбачено подання довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів. Так, ТОВ "Світенергопром" і ТОВ "Променергосервіс" надано такі довідки від 17.07.2012 за № 7437/10/19-136 і № 7435/10/19-136 відповідно, видані Основ'янською міжрайонною державною податковою інспекцією м. Харкова Харківської області (арк. 44, 79 Справи).

Згідно з інформацією, наданою Основ’янською об’єднаною державною податковою інспекцією м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області від 05.06.2014 № 8966/10/20-38-25-01-14, за отриманням довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів зазначені товариства звернулись в один день – 13.07.2012 (вхідний № 21608/10 – ТОВ “Світенергопром” і № 21609/10 – ТОВ “Променергосервіс”) (арк. 105, 108 Справи).

Крім цього, копії довідок з банківської установи про відсутність заборгованості за кредитами, з податкової інспекції щодо відсутності заборгованості по сплаті податків і зборів та витягів з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, обох учасників Торгів нотаріально завірені приватним нотаріусом Харківського міського нотаріального округу Харківської області Валковою Любов'ю Миколаївною (арк. 41, 45, 75, 78 Справи).

Копії витягів з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство отримані ТОВ "Світенергопром" і ТОВ “Променергосервіс” 18.06.2012 та 11.07.2012 відповідно. Втім, нотаріально завірені в один день, а саме 12.07.2012 за № 1135 для ТОВ “Світенергопром” і № 1131 для ТОВ “Променергосервіс” (арк. 45, 78 Справи).

Копії довідок про відсутність заборгованості з податків і зборів, виданих 17.07.2012 Основ'янською міжрайонною державною податковою інспекцією м. Харкова Харківської області, нотаріально завірені 17.07.2012 за № 1161 (ТОВ "Променергосервіс") і № 1163 (ТОВ "Світенергопром") (арк. 44, 79 Справи).

Не зважаючи на те, що учасники Торгів мають розрахункові рахунку у різних банківських установах (ТОВ "Світенергопром – в АТ "Укрсиббанк", а ТОВ "Променергосервіс – в ПАТ "СЕБ Банк"), довідки про відсутність заборгованості за кредитами отримані та нотаріально завірені в один день - 03.07.2012 (арк. 41, 75 Справи).

Крім цього, фірмові банки ТОВ “Світенергопром” і ТОВ “Променергосервіс” схожі між собою, а саме назви товариств в обох випадках написані із застосування стилю підпису WordArt, тобто наступним чином:

П р о м е н е р г о с е р в і с
С в е т э н е р г о п р о м
 

 

 

 


В ході розгляду Справи отримані пояснення та додаткова інформація у ТОВ “Променергосервіс”.

Як зазначено у протоколі пояснень, отриманих у директора ТОВ “Променергосервіс” Бітієвої І.Л. про проведення Торгів товариство дізналось з сайту ДП завод “Електрважмаш”, конкурсна документація на Торги була отримана в електронному вигляді, копії конкурсної документації не збереглись. Підготовкою документації на Торги займався безпосередньо директор товариства (арк. 117 Справи).

Листом від 25.06.2014 № 02/06.14 ТОВ “Променергосервіс” повідомило, що під час підготовки конкурсної пропозиції використовувались шаблони і таблиці, зразки яких товариство отримало від Замовника (арк. 120 Справи).

Втім, відповідно до інформації ДП завод “Електротяжмаш”, відображеної у реєстрі видачі документації конкурсних торгів, така документація ТОВ “Променергосервіс” не направлялась (арк. 17 Справи).

Крім цього, під час надання пояснень директор ТОВ “Променергосервіс” Бітієва І.Л. не змогла пояснити однакові з ТОВ “Світенергопром” орфографічні помилки, відмінності від Документації Торгів, а також чому деякі довідки з установ були нотаріально завірені одним і тим же нотаріусом в один день. Адже, відповідно до протоколу пояснень “...все документы подготавливал непосредственно директор...” (мова оригіналу) (арк. 118 Справи).

Інформація щодо цін, запропонованих учасниками на Торги, наведена в таблиці № 1.

Таблиця № 1

№ з/п

Найменування

Ціна за одиницю ТОВ “Світенергопром”, грн.

Ціна за одиницю ТОВ “Променергосрвіс”, грн.

Різниця цін, в порівнянні з переможцем (ТОВ “Світенергопром”)

грн.

%

Лот 1

1.

"Битум нефтяной хрупкий марки "Б""

876960,00

977760,00

100800,00

11,5

2.

"Битум марки БН 60/90"

153600,00

172800,00

19200,00

12,5

3.

"Битум марки БН 90/10 сухой"

790500,00

877200,00

86700,00

11

4.

"Битум БН 3"

60480,00

66240,00

5760,00

9,5

5.

"Битум строительный БН 4"

29760,00

33880,00

4120,00

13,8

Лот 2

1.

"Парафин нефтяной твердый"

27600,00

30840,00

3240,00

11,7

2.

"Вазелин технический"

13500,00

15090,00

1590,00

11,7

Лот 3

1.

Петролатум

3312,00

3648,00

336,00

10,1

Виходячи з порівняльного аналізу цін, запропонованих учасниками, слід зазначити нехарактерну різницю по цінам, які у ТОВ “Променергосервіс” коливаються від 9,5 % до 13,8 %. При цьому, ціни по кожній позиції продукції Лоту 2 відрізняються на однакову величину - 11,7 %. Це вказує на “пропозиції прикриття” – заявки, які не мають на меті виграш у торгах, а присутні для створення ілюзії конкуренції.

В ході розгляду Справи ТОВ “Променергосервіс” повідомило, що ціна продуктів нафтоперероблення розраховується таким чином: “.....путем мониторинга цен и выведена средняя на момент возможной поставки товара с учетом инфляции и рентабельности поставки (срок постаки, местонахождение товара, расходы на доставку, оплата налогов и т.д...)” (мова оригіналу) (арк. 120 Справи). Більш детального розрахунку зазначеним товариством не надано.

Крім того, ТОВ “Променергосеріс” у листі від 25.06.2014 № 02/06.14 зазначило, що товариство ніколи не займалося постачанням продуктів нафтоперероблення, та й на процедурі розкриття конкурсних пропозицій представник товариства не був присутній (арк. 120 Справи).

Отже, зазначені факти за умов відсутності ґрунтовних пояснень та детальних розрахунків свідчать про те, що ціни на продукти нафтоперероблення ТОВ “Променергосервіс” встановлювались на підставі цін, запропонованих ТОВ “Світенергопром”, що є доказом їх попередньої домовленості задля забезпечення гарантованої перемоги ТОВ “Світенергопром” на Торгах.

У Пропозиціях конкурсних торгів по продукції під назвою "вазелін технічний", представлений у Лоті 2, обома учасниками Торгів зазначено країни виробника продукції - Україна, Росія, Китай. Проте, ТОВ "Променергосервіс" надано копію паспорта якості № 227 на вазелін, виданого ОДО "АКСО" (республіка Білорусь) (арк. 81Справи). Зазначений факт директор ТОВ “Променергосервіс” Бітієва І.Л. пояснити не змогла.

У листі від 25.06.2014 № 02/06.14 ТОВ “Променергосервіс” зазначило, що між ним і ТОВ “Світенергопром” виникали цивільно-правові відносин (договір купівлі-продажу від 18.07.2012 № 18/07/01, згідно з яким ТОВ “Світенергопром” постачало ТОВ “Променергосервіс” товар (продукцію)) (арк.120, 159 -162 Справи).

Враховуючи вищенаведене, характер та кількість виявлених схожостей виключають можливість того, що пропозиції конкурсних торгів ТОВ “Світенергопром” та ТОВ “Променергосервіс” готувалися окремо і без обміну інформацією між ними.

Отже, в сукупності встановлених обставин та зібраних доказів у Справі встановлено, зокрема:

- однакові помилки в документах, що готувалися учасниками Торгів;

-  однакові відмінності від Документації;

-  необґрунтований розмір цін, запропонованих на Торги ТОВ “Променергосервіс” без наявності предмету закупівлі;

- наявність господарських відносин.

В ході розгляду Справи ТОВ “Променергосервіс” не надало до Відділення ґрунтовних пояснень та документальних доказів, які б спростовували або свідчили про відсутність між ними антиконкурентних узгоджених дій, які полягали у спотворенні результатів Торгів, проведених Замовником.

Відповідно до законодавства в сфері державних закупівель однією з цілей проведення торгів є досягнення оптимального і раціонального використання державних коштів.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про захист економічної конкуренції" економічна конкуренція характеризується як "змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання …".

Отже, встановлені матеріалами Справи обставини свідчать, що у процесі підготовки та участі у Торгах, Учасники діяли не самостійно, а узгоджували свої дії для перемоги ТОВ “Світенергопром” та не змагалися між собою, що є обов’язковою умовою конкуренції. Внаслідок цього конкуренцію між ними в межах Торгів спотворено.

Таким чином, матеріалами Справи доведено, що дії ТОВ “Світенергопром” та ТОВ “Променергосервіс”, які полягають у погодженні під час участі у торгах на закупівлю продуктів нафтоперероблення інших, проведених ДП завод “Електроважмаш”, своїх пропозицій конкурсних торгів з метою забезпечення перемоги ТОВ “Світенергопром”, є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

На вимогу від 16.05.2014 № 02-26/3-2253 щодо розміру доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2013 рік ТОВ “Світенергопром” інформацію не надало.

Відповідно до частини п’ятої статті 52 Закону України «Про захист економічної конкуренції», якщо доходу (виручки) немає або відповідач на вимогу голови територіального відділення не надав розмір доходу (виручки), штраф, передбачений абзацом другим частини другої цієї статті, накладається у розмірі до двадцяти тисяч неоподаткований мінімумів доходів громадян. Тобто, максимальний розмір штрафних санкцій, який може бути накладений на ТОВ “Світенергопром” складає 340000 (триста сорок тисяч) гривень.

При визначенні розмірів штрафів за порушення законодавства про захист економічної конкуренції пропонується врахувати:

- активну участь у Торгах ТОВ “Світенергопром”;

-  пасивну участь у Торгах ТОВ “Променергосервіс”.

Враховуючи вищенаведене та на підставі абзацу сьомого пункту 23 Правил розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, затверджених розпорядженням Антимонопольного комітету України від 19.04.1994 за № 5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 06.05.1994 за № 90/299 (у редакції розпорядження Антимонопольного комітету України від 29.06.1998 № 169-р) (із змінами), підпункту 1 частини першої пункту 3 Положення про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 23.02.2001 № 32-р, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30.03.2001 за № 291/5482 (зі змінами),

ІІІ ВДР пропонує адміністративній колегії територіального відділення:

1.    Визнати дії ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЕНЕРГОПРОМ" (ідентифікаційний код - 33203536) та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЕНЕРГОСЕРВІС" (ідентифікаційний код - 32677845), що полягають у погодженні під час участі у торгах на закупівлю продуктів нафтоперероблення інших, проведених ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ЗАВОД “ЕЛЕКТРОВАЖМАШ”, своїх пропозицій конкурсних торгів з метою забезпечення перемоги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЕНЕРГОПРОМ", порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

2.    Згідно з частиною п’ятою статті 52 Закону України "Про захист економічної конкуренції" за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", накласти на ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЕНЕРГОПРОМ" (ідентифікаційний код - 33203536) штраф відповідно до чинного законодавства.

3.    Згідно з абзацом другим частини другої статті 52 Закону України "Про захист економічної конкуренції" за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", накласти на ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЕНЕРГОСЕРВІС" (ідентифікаційний код - 32677845) штраф відповідно до чинного законодавства.

 

 

Інформуємо Вас, що 22 липня 2014 року о 10 годині 00 хвилин в Харківському обласному територіальному відділенні Антимонопольного комітету України за адресою: м. Харків, Держпром, 6 під'їзд, 1 поверх, к. 35 відбудеться засідання адміністративної колегії територіального відділення. На розгляд колегії виноситься питання щодо результатів розгляду справи про порушення ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЕНЕРГОПРОМ" та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЕНЕРГОСЕРВІС" законодавства про захист економічної конкуренції.

 

Директор або представник ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЕНЕРГОПРОМ" за довіреністю запрошуєтесь для прийняття участі у засіданні зазначеної колегії.

 

Телефон для довідок: 705-11-44

 



 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux