Ми пропонуємо:
- цікаву роботу;
- професійний розвиток;
- відзначення професійних досягнень.
Основні завдання:
- ведення інформаційної бази в системі електронного документообігу АСКОД;
- прийом вхідної кореспонденції, в тому числі з обмеженим доступом, та здійснення реєстрації в системі електронного документообігу АСКОД;
- оформлення і відправлення кореспонденції адресатам, відправлення електронної
пошти адресатам та до Антимонопольного комітету України. Здійснення роботи з електронною поштою Відділення;
- проведення аналізу розглянутих у Відділенні справ по термінах виконання;
- проведення навчань з працівниками Відділення по роботі з документами, та надання консультації по основам діловодства.
Вимоги до кандидата:
- вища освіта (не нижче молодшого бакалавра);
- вільне володіння державною мовою;
- знання законодавства про захист економічної конкуренції;
- навички впевненого користувача програм Microsoft Office.
Також перевагами буде наявність:
- умінь та навичок роботи в інформаційній базі в системі електронного документообігу АСКОД.
Умови оплати праці:
- посадовий оклад – 23 122 грн;
- надбавки, доплати, премії відповідно до законодавства.
Умови призначення на посаду:
- призначення на посаду строкове до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше, ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Ми чекаємо на резюме встановленого зразка від кандидатів до 12 квітня 2024 року на електронну адресу: krasyuk@amcu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, будуть відібрані кандидати, які відповідають встановленим критеріям та будуть запрошені на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтесь до головного спеціаліста відділу персоналу Ольги Роговенко за тел. (066) 534 47 366