Ми пропонуємо:
- цікаву роботу;
- професійний розвиток;
- відзначення професійних досягнень.
Основні завдання:
- забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;
- оформлення заявок, листів, договорів на придбання матеріальних цінностей та виконання робіт з прибирання приміщень;
- ведення касових операцій згідно встановлених правил;
- забезпечення зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів.
Вимоги до кандидата:
- вища освіта (не нижче молодшого бакалавра);
- вільне володіння державною мовою;
- навички впевненого користувача ПК (знання програм MS Office);
- перевагою буде досвід роботи в бухгалтерській службі бюджетної установи.
Умови оплати праці:
- посадовий оклад – 23 122грн;
- надбавки, доплати, премії відповідно до законодавства.
Умови призначення на посаду:
- призначення на посаду строкове до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше, ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Ми чекаємо на резюме встановленого зразка від кандидатів до 7 березня 2024 року на електронну адресу: krasyuk@amcu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, будуть відібрані кандидати, які відповідають встановленим критеріям та будуть запрошені на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтесь до начальника відділу персоналу Світлани Красюк за тел. (066) 50 45 988.