У лютому 2025 року адміністративна колегія Східного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України надала рекомендації Сумській міській раді припинити дії, які полягають у затвердженні рішенням міськради інформаційної картки, яка встановлює неправомірні вимоги для суб’єктів господарювання некомунальної форми власності щодо встановлення за погодженням з власниками зручного для населення режиму роботи підприємств, установ та організацій сфери обслуговування, розташованих на території цієї громади.
У червні 2025 року виконавчий комітет Сумської міської ради повідомив Відділення, що затвердив такі нормативно-правові акти:
- рішення від 07.05.2025 № 5514-МР «Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Сумської міської ради, його територіальні підрозділи, віддалені робочі місця адміністраторів, та форм інформаційних і технологічних карток адміністративних послуг». Відповідно до пункту 5 цього рішення, втратило чинність рішення Сумської міської ради від 30.09.2024 №5025-МР;
- рішення від 24.06.2025 № 1982 «Про втрату чинності рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 07.09.2010 № 537 «Про затвердження Положення про порядок провадження торговельної діяльності та надання послуг на території м. Суми» (зі змінами), відповідно до якого втратили чинність рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 07.09.2010 № 537 та рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 16.02.2016 № 70 (яким було внесено зміни до рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 07.09.2010 № 537).
На підтвердження також було надано копії відповідних документів.
В ході аналізу отриманих від виконавчого комітету Сумської міської ради документів, Відділення встановило, що порушення конкурентного законодавства було припинено.
Отже, виконавчий комітет Сумської міськради виконав рекомендації Східного МТВ АМКУ.