• A-
    A+

Інформація щодо попередніх висновків у справі № 4 щодо наявності у діях ТОВ "Сінекс" ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції

Опубліковано 01 серпня 2018 року о 13:15

Розпорядженням адміністративної колегії Луганського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (надалі – Тервідділення) від 19.04.2018 р. №5-рп/к, у зв’язку з наявністю у діях товариства з обмеженою відповідальністю «Сінекс» (надалі – ТОВ «Сінекс», Підприємство) ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції, що кваліфікується за пунктом 14 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді подання інформації в неповному обсязі територіальному відділенню Антимонопольного комітету України у встановлений його головою строк, було розпочато розгляд справи №4 (надалі – Справа).

Листом Тервідділення від 19.04.2018 р. №03-05/216 розпорядження було надіслано відповідачу у Справі – ТОВ «Сінекс».

У ході розгляду Справи встановлено наступне.

Тервідділенням здійснюється державний контроль за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб'єктів господарювання перед законом та пріоритету прав споживачів, запобігання, виявлення і припинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції та контроль щодо створення конкурентного середовища та захисту конкуренції у сфері державних (публічних) закупівель, зокрема під час участі ТОВ «Сінекс» у процедурі електронних торгів (код за ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини), яка проводилась Комунальною установою «Територіальне медичне об’єднання» м. Лисичанськ за допомогою електронних закупівель «Prozorro», ідентифікатор закупівлі в системі UA-2017-06-12-000368-b (далі – Процедура закупівлі або Торги).

З вищевказаною метою, на підставі статей 12, 17, 22, 221 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», пунктів 2, 3, 8, 9 Положення про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, Тервідділенням до ТОВ «Сінекс» на адресу, яку зазначено в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань як місцезнаходження юридичної особи (вул. Дніпровська набережна, буд. 3, м. Київ, 02098), рекомендованим листом з повідомленням було надіслано вимогу від 05.03.2018 р. №01-45/40 (надалі – Вимога) про надання інформації, штриховий кодовий ідентифікатор поштового відправлення № 9340405044445.

Відповідно до інформації, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо ТОВ «Сінекс»:

- повне найменування юридичної особи: товариство з обмеженою відповідальністю «Сінекс»;

- ідентифікаційний код: 41086393;

- місцезнаходження юридичної особи: 02098, м. Київ, Дніпровський район,
вулиця Дніпровська набережна, будинок 3;

- основний вид економічної діяльності юридичної особи: 46.46 Оптова торгівля фармацевтичними товарами.

У розумінні абзацу дванадцятого статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» ТОВ «Сінекс» є суб’єктом господарювання.

У Вимозі було зазначено про відповідальність суб’єкта господарювання у разі невиконання законних вимог Тервідділення з надання інформації, а саме: неподання інформації у встановлений строк, подання інформації в неповному обсязі, подання недостовірної інформації територіальному відділенню Антимонопольного комітету України є порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції, визначеними пунктами 13, 14, 15 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».

Також у Вимозі зазначалося, що інформацію у відповіді потрібно надати на кожне з питань Вимоги окремо, відповідно до його нумерації.

Вимогу вручено за довіреністю уповноваженій особі ТОВ «Сінекс» 12.03.2018 р., це підтверджується відміткою на рекомендованому повідомленні про вручення поштового відправлення та інформацією на веб-сайті ПАТ «Укрпошта» за посиланням http://ukrposhta.ua/ua/vidslidkuvati-forma-poshuku (про що зроблено відповідну роздруківку).

Листом від 22.03.2018 р. № 22/03-18СН (вх. від 26.03.2017 № 03-05/233) (надалі – Лист), Підприємство надало Тервідділенню відповідь на Вимогу. Після розкриття конверту з Листом було виявлено опис вкладення з найменуванням вкладення, а саме:

1. Документи на 85 аркушах;

2. Відповідь на 2 аркушах.

Вкладення у конверті відповідали опису вкладень.

За результатами аналізу інформації, наданої ТОВ «Сінекс» на Вимогу, встановлено наступне.

1. Щодо відповіді ТОВ «Сінекс» на пункт четвертий Вимоги.

У відповіді на пункт четвертий Вимоги Підприємству потрібно було надати інформацію, чи було станом на початок торгів у ТОВ «Сінекс» в наявності обладнання, яке виступало предметом торгів. Якщо такого обладнання в наявності не було, то зазначити суб’єкта господарювання, у якого після проведення Торгів таке обладнання придбано, дату та ціну придбання з наданням копій підтверджуючих документів.

У Листі Підприємство зазначає:

«…Відповідь по четвертому питанню:

Станом на початок торгів вказаного обладнання у ТОВ «Сінекс» не було…» (цитата).

Інформацію на пункт четвертий Вимоги (яку належало надати Тервідділенню у разі, якщо у ТОВ «Сінекс» обладнання в наявності не було) щодо суб’єкта господарювання, у якого було придбано обладнання, дати та ціни придбання, а також копії підтверджуючих документів ТОВ «Сінекс» Відділенню не надало.

Отже, ТОВ «Сінекс» надало інформацію на пункт четвертий Вимоги в неповному обсязі.

2. Щодо відповіді ТОВ «Сінекс» на пункт п’ятий Вимоги.

У відповіді на пункт п’ятий Вимоги ТОВ «Сінекс» було потрібно надати інформацію, яким чином копії документів, виданих ТОВ «Здраво» (санітарний паспорт, висновок державної санітарної-епідеміологічної експертизи, декларація про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, сертифікат відповідності) опинились у розпорядженні ТОВ «Сінекс» і чому копії цих документів Підприємство надало для участі в торгах.

У Листі ТОВ «Сінекс» зазначає:

«… Відповідь по п’ятому питанню:

Щодо документів які надавалися для участі у Торгах, а саме санітарний паспорт №2-2017 від 10.01.2017 року, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 02.02.2017 №602-123-20-21/1867, декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, сертифікату відповідності №UA.003.С.091-16, то з приводу цього Антимонопольним комітетом України безпосередньо вже розглядалася скарга одного з учасників Торгів (ТОВ «Науково-виробнича компанія Крас») щодо надання вищенаведених документів у Торги і прийнято Рішення №7007-р/пк-пз від 05.10.2017 року щодо відмови у задоволенні зазначеної скарги.

Тобто, питання щодо надання у Торгах декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, які видані підприємством, котре не є виробником згаданої у деклараціях продукції розглядалося АМКУ при здійсненні Торгів та АМКУ вирішено зазначене питання та відмовлено у скарзі учасника та проведено Торги…» (цитата).

Таким чином, ТОВ «Сінекс» на пункт п’ятий Вимоги не надало пояснень по суті, а послалося на інший документ – рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з питань розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.10.2017 № 7007-р/пк-пз (надалі – Рішення).

В результаті аналізу Рішення, Тервідділенням встановлено.

15.09.2017 року товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія Крас» (надалі – Скаржник) подало скаргу, у якій не погоджувалось з рішенням замовника торгів – Комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання» щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, а також зазначало, що ТОВ «Здраво» та ТОВ «Сінекс» надали декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, що видані ТОВ «Здраво», котре не є виробником згаданої у деклараціях продукції.

У Рішенні питання щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника розглянуто по суті, у задоволенні скарги відмовлено. В частині ж надання ТОВ «Здраво» та ТОВ «Сінекс» декларацій, виданих ТОВ «Здраво», скаргу залишено без розгляду як таку, що не відповідає частині другій статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (порушення строку на оскарження).

Отже, на пункт п’ятий Вимоги жодних пояснень по суті ТОВ «Сінекс» не надало.

Таким чином, ТОВ «Сінекс» на пункт четвертий Вимоги надало інформацію в неповному обсязі, а також не надало інформацію на пункт п’ятий Вимоги.

Відсутність запитуваної у Вимозі інформації, яка не може бути отримана з інших джерел, перешкоджає реалізації покладених на Тервідділення завдань.

Відповідно до пункту 14 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» порушенням законодавства про захист економічної конкуренції є подання інформації в неповному обсязі Антимонопольному комітету України, його територіальному відділенню у встановлені органами Антимонопольного комітету України, головою його територіального відділення чи нормативно-правовими актами строки.

Такі дії товариства з обмеженою відповідальністю «Сінекс» (ідентифікаційний код 41086393) з подання у неповному обсязі інформації Тервідділенню на вимогу
від 05.03.2018 р. №01-45/40, мають ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, що кваліфікується за пунктом 14 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді подання інформації в неповному обсязі територіальному відділенню Антимонопольного комітету України у встановлений його головою строк.

Листом №06-0718 від 06.07.2018 р. ТОВ «Сінекс» надало Тервідділенню копію фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва за 2017 рік, відповідно до якого дохід (виручка) суб’єкта господарювання від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) складає 23 892,5 тис. грн.

Відповідно до абзацу четвертого частини другої статті 52 Закону України «Про захист економічної конкуренції» за порушення, передбачене пунктом 14 статті 50 цього Закону, накладаються штрафи у розмірі до одного відсотка доходу (виручки) суб’єкта господарювання від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф.

Керуючись статтями 7, 121, 14 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», пунктом 11 Положення «Про територіальне відділення Антимонопольного комітету України», затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України
23 лютого 2001 року № 32-р та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 березня 2001 року за № 291/5482 зі змінами та доповненнями, та пунктом 23 Правил розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, затверджених розпорядженням Антимонопольного комітету України від 19 квітня 1994 року № 5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 6 травня 1994 року за № 90/299 (у редакції розпорядження Антимонопольного комітету України від 29 червня 1998 року №169-р) (зі змінами),

 

ПропонуЄМО:

 

1. Визнати, що товариство з обмеженою відповідальністю «Сінекс» (ідентифікаційний код 41086393), надавши інформацію на вимогу від 05.03.2018 р. №01-45/40 у неповному обсязі, вчинило порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбачене пунктом 14 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді подання інформації в неповному обсязі територіальному відділенню Антимонопольного комітету України у встановлений його головою строк.

2. За вчинене порушення, зазначене у пункті 1 резолютивної частини цього подання, відповідно до частини другої статті 52 Закону України «Про захист економічної конкуренції» на товариство з обмеженою відповідальністю «Сінекс» (ідентифікаційний код 41086393) накласти штраф у розмірі до одного відсотка доходу (виручки) суб’єкта господарювання від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2017 рік.

3. Під час визначення розміру штрафу врахувати, що порушення вчинено Відповідачем вперше.

 

 

Представники сторін або уповноважені особи мають змогу отримати або ознайомитися зі змістом зазначеного подання та матеріалами справи у приміщенні Луганського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України за адресою: м. Сєвєродонецьк, пр. Центральний, 12, тел. (0645) 70 3320.

Представники сторін або уповноважені особи мають право надати свої міркування, пропозиції або заперечення щодо висновків та пропозицій, викладених у поданні.

У разі надання заперечень щодо висновків і пропозицій, викладених у поданні, необхідно надати докази, які їх підтверджують.

Разом з цим, повідомляємо, що розгляд справи № 4 відбудеться 15 серпня 2018 року о 11 год. 00 хв.

Місце розгляду справи: Луганське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України, м. Сєвєродонецьк, просп. Центральний, 12, 2 поверх, к. 204.

У разі зміни дати проведення розгляду справи буде повідомлено про це додатково.

 

 

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux