• A-
    A+

Сумській міськраді надали рекомендації

Опубліковано 26 лютого 2025 року о 13:14

26 лютого 2025 року адміністративна колегія Східного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України надала рекомендації Сумській міській раді припинити дії, які полягають у затвердженні рішенням міськради інформаційної картки, яка встановлює неправомірні вимоги для суб’єктів господарювання некомунальної форми власності щодо встановлення за погодженням з власниками зручного для населення режиму роботи підприємств, установ та організацій сфери обслуговування, розташованих на території громади.

Відділенням встановлено, що рішенням Сумської міської ради від 30.09.2024 №5025-МР затверджено перелік адміністративних послуг, які надаються через управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми», його територіальні підрозділи, віддалені робочі місця адміністраторів, та форми інформаційних і технологічних карток адміністративних послуг, до яких включені, зокрема, послуги встановлення за погодженням з власником зручного для населення режиму підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності, на території громади у денний та нічний час.

Заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради затверджені інформаційні картки адміністративних послуг щодо встановлення за погодженням з власником зручного для населення режиму роботи підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності, на території громади у денний та нічний час, відповідно.

Згідно з інформаційними картками вищезазначених адміністративних послуг, заява та перелік документів, необхідних для отримання кінцевого результату адміністративної послуги, подаються безоплатно до відповідального представника управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Сумської міської ради особисто.

Суб’єктом надання адміністративних послуг є Департамент інспекційної роботи Сумської міської ради.

Слід зазначити, що згідно з технологічними картками адміністративних послуг щодо встановлення за погодженням з власником зручного для населення режиму роботи підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності, на території Сумської міської територіальної громади у денний та нічний час, відповідно, передбачено, що одним з етапів надання цих послуг є прийом заяв та відповідних документів, а також перевірка повноти поданих документів та правильність їх оформлення, що, в свою чергу, може створювати бар’єри вступу на ринок через впровадження неправомірної процедури погодження режиму роботи, а також можливість відмовити у такому погодженні.

Законодавством України встановлений вичерпний перелік документів дозвільного характеру. Погодження щодо режиму роботи не закріплено Законом України «Про перелік документів дозвільного характеру», а відтак і вимоги щодо його отримання є безпідставними.

Отже, механізм надання такої адміністративної послуги як погодження режиму роботи є надуманим та не регламентованим законодавчо, а прийняття актів, які його запроваджують, не відповідає чинному законодавству України.

З огляду на ці обставини Відділення рекомендувало Сумській міській раді припинити порушення. Розглянути рекомендації міськрада має у 4-місячний термін з дня їх отримання.

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux